Bloggintresserade

söndag 6 september 2009


Hallojsan!
Idag har det rensats i garaget! Maken for fram som en Bulldozer och ville slänga allt!!!

No way!!

Jag har lite svårt för att skilja mig ifrån mina saker och brukar låta en del "mellanlanda" där innan jag kan sälja, skänka bort eller slänga dem.. ibland kommer de tillbaka in i stugvärmen också..


Idag hittade jag en massa saker som jag inte ens visste om att vi hade.. De var en mängd gamla beslag, krokar och knoppar som svärfar hade räddat för många år sedan..




Jag hittade också "ruffiga lådor" som han hade haft spik och andra små saker i..



Nu "bor" de inne hos oss i köket.. och får förvara en del andra föremål istället :)

Ha en skön söndagskväll och en bra start på den nya veckan!!

Kraam Sanne!

12 kommentarer:

ETT RÖTT MONOGRAM sa...

Det är bra och ha garagerensning, och speciellt om man hittar så fina saker. det var tur att du var med så det inte blev slängt. Ha en bra vecka.
Goa kramen till dig
AnnaMaria

ELIN´S SHABBY ROMANTIC sa...

Vad kul att du tittade in hos mig och Tack så mycket för din kommentar hos mig!

Ibland är det bra och rensa, men många gånger så hittar man saker som glömts bort och åter kommer till användning. Se så fin lådan blev med alla fina saker du har i den!

Jag blir så lätt kär i mina saker och ska jag ge bort eller sälja det, så vill jag det ska komma till rätt hem, då känns det lite lättare!

Ha en mysig forts. på kvällen!
Kramar Elin

lottens vita och gröna sa...

näää vilken tur att han inte hann, vilka härliga saker sanne, skatter!!!

vackra bilder du tar med! varmkram och all lycka i utlottningen önskar jag dig//lotten

Gammelbålsta sa...

Hej!
Kul att du hittade till min blogg. Jag är på väg till jobbet men när jag kommer hem ska jag runt och kika hos dig. Ha en bra dag hälsningar Aydan

Made in Persbo...Carina sa...

Tack rara du för dina vänliga ord inne hos mig!
Så roligt att jag hittade till dig nu också!
Det var inga dåliga fynd du gjorde ute i garaget. Jag älskar också gamla ruffiga trälådor. Så fint du ordnade det på köksbänken.

Ha det gott!
Kram, Carina

katarina sa...

Hallå där!
Tack för besöket....himmel så mycket fint du visar.....kommer tillbaka hit....;)
Jag blev så full i skratt....jag gör också så där...ställer undan en massa saker man tröttnat på och inte fattar att man kunnat köpa...så går det ett tag sen förstår man inte hur man har kunant ställa undan det...hihi....
Ha en mysig kväll!!
Kram Katarina

Marie sa...

Det är ju toppen när man kan fynda hemma hos sig själv, hihi. Älskar gamla trälådor, dina är underbara!

Trevlig kväll!
Kram Marie

n o r d i n g å r d e n sa...

Visst är det roligt att fynda hos sig själv!!! Lådan med allt i blev ett mycket vackert blickfång! Så fin matplats ni har!! Mari.

~~♥ Mamma Millan ♥~~ sa...

God kväll Sanne!
Kul att du ville vara med i min lilla tävling;)
så vacker låda...fina saker o vackra foton!

Ha en fin vecka!:)
~~Kramisar ♥ Millis~~

Lönnen 13 sa...

Det var inga dåliga saker som kom fram ur garaget!
Förstår att du sa No Way.
Härliga ruffiga lådor och innehåll.
Kram Anneli

Unknown sa...

hihi visst är det kul när man hittar saker som man "stoppat" undan så där! Kram Petra

iLLi sa...

Ibland fyndar man bland sina gamla saker som man glömt bort... ;-)

kram