Bloggintresserade

fredag 4 september 2009















































Ja då var det helg igen..vilket vi gillar.. eller?



Jag har en mycket go vän som jobbar i vården och hon har redan haft sin "helg" ,nu mitt i veckan, och ska jobba hela helgen..
Det är tur att vi har henne och er andra som sliter på obekväm arbetstid och håller Sverige på fötter.. :)


Har blivit klar med ljuskronan nu och ska pyssla lite mer på"glasverandan" i helgen.. Det är sååå skönt att ha ett vinterbonat "ljusrum" att mysa i under den mörkare årstiden..

Samlar på idéer just nu.. tänker fortsätta att ändra om lite där.. sugen på att skriva namnet på mina älsklingsblommor, ála lilla Blanka", över fönstren bl.a... får se vad det blir..

Det hängande växthuset/lyktan köpte jag på Rusta för ett par år sedan..finns lite fint där ibland...

Ikväll blir det lite Dobido under en gosig pläd (ja jag är under pläden inte Lasse Kronér hihi) i favorit fåtöljen...älskar fredagar..hela helgen framför sig!!

Ha en skön helg mina vänner!!


Kraamiiizzz!!! Sanne

18 kommentarer:

hemma hos lilla mej sa...

Vad fint du har gjort.Älskar oxå burar men har bara hittat lite för dyra.Ha en mysig kväll kramizar ~~~~RITA~~~~.

Lönnen 13 sa...

Hej!
Ja det finns en hel del på Rusta.
Tycker om dina fina saker du gjort i de senast inläggen, inspirerande.
Kram Anneli

My home is my Castle sa...

Heisann :)
Tusen takk for hyggelig hilsen inne hos meg :)
tror ikke jeg har vært på bloggen din før, men her vil jeg fort tilbake, så jeg legger deg inn på min liste over svenske bloggere :))
Så flott du har det....En nydelig blogg..

Klem,kari

Penseldraget sa...

hej sanne

tack snälla du för din rara kommentar, du har gjort så enormt fint verkligen min smak.du är så välkommen till eskilstuna =)
kram pia

ETT RÖTT MONOGRAM sa...

Godmorgon Sanne. Jag tittade också på Doobido, åtminstone halva. Vilken fin glasveranda ni har och med värme. Härligt och sitta där och se olika årstider. Buren är jättefin, Rusta har riktiga fynd ibland.
Ha en bra lördag
Kramar
AnnaMaria

Unknown sa...

God morgon! Åh så mysig blogg du har jag måste genast gå ut i köket och fylla på mer kaffe och titta lite mer här. Kram Petra

Lilla Blanka sa...

Hej Sanne!

Vad fina fönster ni har, det ser så ljust och fint ut i rummet. Det ser så mysigt ut med altanen där utanför också.

Ljuskronan blev jättebra!

Kul att du inspirerats av mina blomnamn ♥

Kram och ha

Lilla Blanka sa...

..en jättefin helg!

Mia

LOPPISLIV sa...

Hejsan! Jaa på Rusta kan man allt hitta lite smått och gott, jag har gjort en del lyckade fynd där. Lagom pris också. Så mysigt med tända ljus, det är nu man njuter av det när mörkret kommer smygande. Härligt att kura inomhus då. Måste vara underbart med en sån vacker glasveranda som ni har, att kunna förlänga sommaren och njuta inne men ändå som att vara ute. Härlig helg önskar jag dig. Kram Paula

pysseltanten sa...

Hallojsan...=)))
Tack för titten hos mej...=)))
Vilken myysig blogg DU har...=)))
Jag är en av dom som jobbar när andra är lediga...har faktiskt precis kommit hem efter en jobbekväll...
Så jag har min "helg" på måndag o tisdag...=)
Faast...de e räätt skönt o va ledig när andra jobbar...
Ha en fin kväll....nu ska jag fortsätta kolla runt här..
kraamizar Git

Rummet för välbefinnande sa...

Hej där, och tack för dina uppmuntrande ord hos mig. Ja, nu ska jag blicka framåt mot nya mål i livet och det är så skönt och befriande.
Har scrollat lite hos dig och jag tycker också om änglar. Min butik hette just Änglarum. Nu kliver jag vidare mot nya mål och det ska bli jättekul det här.
Visst är Mia "lilla Blanka" en otrolig inspirationskälla?!
Alltid lika härligt att kika in hos henne.
Önskar dig en riktigt fin helg nu!
Kram från Mia

Älskade pion sa...

Tack för titten inne hos "lilla" mig.Kom gärna tillbaks. Vilken mysig blogg du har. Ha en skön helg. Kram Ulrika

Hulda sa...

Takk for hilsen! Så mye flott du viser her på bloggen din. :) Nydelig den lysekrona, og for et herlig miljø den henger i. Flott bur med pynt også. Vakre bilder!

EN INREDOHOLIC sa...

Jaha.. just det, visst var det så. Inredning av bänk :) Gulligt!!

Kram på dig.
Jannice

Hannis sa...

Hej Sanne!
Vilken kreativitet!
Fint både med ljuskronan och buren!

Jag hittar aldrig nåt på Rusta här!
Men jag ser ju att andra fyndar där ofta...
Surar lite över det=))

Kram Hannis

Fröken Fräken sa...

Oja, fredagskvällar är det bästa! När man har hela helgen framför sig och kan tänka ut roligheter, mumsa på något gott (hm, nu blev jag sugen på chips!) och bara njuta!
Även jag har börjat tända ljus lite varsans nu, och laddat med ett stort ljusinköp på Ikea ;-)
Vilka mysiga små arrangemang du fått till :-)

IsJa sa...

Hej Sanne!
Tack för din kommentar på min blogg. Jag gillar verkligen "fågelburar"!!! Snygga bilder!!
Ha en bra söndag!
Varma hälsningar
Isabell

hagagården sa...

Tack för titten,vilka underbara bilder du visar,så himla mysigt det ser ut.
kram
ninni