Bloggintresserade

fredag 10 september 2010


Nu är det fredag igen och jag förundras återigen hur fort veckorna går!

I helgen blir det en hel del arbete i trädgården..Jisses vad den har fått stå tillbaka den senaste tiden.
Mina perenner tar över totalt och jag måste dela på flera av dem!

Jag hoppas på bra väder..annars får jag trösta mig på en loppis ;)..eller kanske rent av ladda upp innan på en!!??..Japp! Så får det bli!

Efter jobbet idag gled jag in på Ikea för att fylla på förråden med ljus och servetter..

Jag hittade dessa söta glas på fot, med doftljus i, ..doftar ljuvligt!


Jag hoppas att ni alla har en ljuvlig helg framför er!!

17 kommentarer:

(eddas) sa...

Ja her er det marked på tapeten:)Kos deg på loppis..skulle gjerne vært jeg og:)
eddaKlemmer

Vikeskärs hem och vardag sa...

Ikea har bra doftljus tycker jag.
Fint du har det :)
Trevlig helg, kram

Roses & Angels sa...

Hej! Tänkte kika in. Det var ett tag sen. Ta en paus bland alla flytt lådor. Hoppas allt är bra med dig. Här har det hänt en hel del, tänk så mycket man missar. Önskar dig en fin helg, kram

spetsar och änglar sa...

Hej! Så trevligt att du hälsade på hos mig. Blir så glad ;-)
Så mysigt du har det. Så söta ljusglas.Underbart med lite doft också.
Ha en riktigt mysig Fredag.

Kram
Heléne

Norregård sa...

Kikar in och önskar trevlig Helg;o)
Måste oxå till stora varuhuset och fylla på ljusförrådet....

kram Malin

Country Hill sa...

Så ombonat och fint Du har det, här måste också ljusförråden fyllas på.
Ha en fin helg vännen!
Kram Lena

artambrozja sa...

brilliant atmosphere
kisses

liven sa...

Heisann!!
Liker så godt å se ilder fra hjemmet ditt :o)
Ønsker deg en fin helg....her blir det loppis :o)

Luiza sa...

Hej vännen!
Vad mysigt du har gjort!!!

Hoppas din helg blir underbar, oavsett aktivitet.

Tack för dina varma ord hos mig!

Kram/
Luiza

Med en doft av lavendel sa...

Hej.
vad fint du gjort, har oxå sett dom fina glasen på ikeas hemsida måste fara dit nån dag och fylla på förråden jag med, för nu är ju hösten här. hoppas du får ordning i trädgården,själv bor jag i lägenhet så jag slipper sånt pyssel.
kram annika

Mys och hemtrevnad sa...

ja, loppis är aldrig fel...själv ska jag se om jag orkar ta mig ner till gärdhem och fynda lite böcker att läsa mitt emellan nysningarna...kramis semlan

Vit som snö sa...

Godmorgon Sanne. Vilken klok inställning du har! Ladda energi på loppis lät som en perfekt idé! O så trädgård...alltid rätt om du frågar mej:) Jaa du såg ju att jag "bor" i min....men snart flyttar jag in o blir blogg-social igen:) Söta ljus har du hittat! O din header...sååå charmig pigtittare!!!!
Ha en fin helg! Kram Cilla

hemma hos lilla mej sa...

Ååååå vad fint du har gjort.Underbar bricka med söta blommor och underbara ljus .Ja få energi av att gå på loppis eller vara i trädgården lät underbart.Önskar dej en skön och härlig lördag rara du Kramar Rita ♥

ETT RÖTT MONOGRAM sa...

Vilken mysig soffhörna, där sjunker man gärna ner. Jöttefint och ha allt på en bricka, och så fina doftljus.
Tror jag ska provlägga in en bild sent ikväll, och så raderar jag inlägget sen, bara för och prova. Men nu kom jag på något, måste maila dig....
Varm kram
AnnaMaria

Vita huset 28 sa...

åh va fint du gjort med brickan, har en likadan står ute i stugan så nu ringde jag mamma så hon får ta med den hem ;) Vill också ha en fin bricka full med ljus, blev inspirerad , hihi

Ja visst har Ikea fått fina saker bla dessa ljus som du köpt.
Ha en skön lördagskväll
Kram Camilla

Lyckoslanten sa...

Trevligt att slå sig ner i soffan hos dig och njuta av alla ljusen! ;o) Det är inte lika lätt för mig att glida in på Ikea, men nästa helg kanske det blir av. Ha en riktigt skön helg! ♥

Anna-Lena sa...

Halloj Sanne!

Vad mysigt du har det i vardagsrummet. Doftljusen från Ikea såg väldigt fina ut. Tände mitt gamla clean cotton ljus idag och det spred en härlig väldoft. Känns så mysigt på hösten då man börjar sitta inne och kura alltmer. Trädgård...här är förfallet totalt men vi har inte hunnit med i år. I morgon ska jag nog gå ut och påta lite jag med.

Ha en skön helg!

kramar Anna-Lena