Bloggintresserade

måndag 26 november 2012

Julfix i änglarnas hus


Hallojsan!

Länge sedan jag gjorde ett inlägg..måste spara på enegin i min kropp.

Jag" instagrammar" dock flera ggr/ dag om du vill följa mig där är du varmt välkommen här


I år blir det mer rött än vanligt i vårt hus. har haft vitt och silver de senaste åren men känner mig sugen på varmrött igen!









Lite fix i tallrikshyllan ..röda monogram passar fint till julen. Gillar att handduken har monogrammet G.J som i God Jul!!

Ha det gott mina vänner!!

Kram kram Sanne

13 kommentarer:

Dagar av lycka sa...

Supersnyggt!

kan hålla med dig om det där med rött på jul. Vi har oxå kört vitt, silver och lite guld de senaste åren, men jag undrar om det inte får bli en återgång till lite mer rött i år :)

Kram
/Anna

♥ Erican Vaaleita Unelmia ♥ sa...

Åh vad vackert du gjort det i tallrikshyllan.
Kram Erica

Lenas trädgård sa...

Ja, rött är ju alltid JUL! Så fint du fixat till det!
Men mer o mer har det röda försvunnit här oxå. Men vackra röda linnehanddukar hittade jag på loppis i somras, så fina, välgjorda o kraftiga i grovt linne. Vackert med en av dem på mitt lilla hallbord, men jag tänkte ha dem som servetter också. Nänns knappt använda dem till torkning...
ha en bra ny vecka! kram Lena

liven sa...

Så koselig i tallerkenhyller!
Mange fine nostalgiske saker!
Legger meg til som følger på Instagram jeg da :)

Helena sa...

Vad fint du gjort :) Kram Helena

Vita små hjärtan sa...

Morrn!
Så fint, massa vackra detaljer!
Ha en fin tisdag!
Kram Agnetha

Titti sa...

Vad fint du har gjort det i din tallrikshylla .Önskar dig en fin dag.Kram

House and Garden by Bia sa...

Mysiga bilder du bjuder på:))
Hos mej blir det svart,vitt med inslag av rött i mitt kök i år.
Ha en fin kväll!
Kram

Rosa i huset i vitt sa...

Jättefint med lite röda inslag ..får se vad det blir nåt rött inslag kanske

kram Rosa

Lyckoslanten sa...

Så fin dörr med ljus och stjärnslinga i förra inlägget! Ja, det är inte alls fel med litet rött mot allt det vita. Instagrammar gör även jag när lusten faller på! ♥

Madame Edith sa...

Fint!! Och vilka fina bilder :)

Kram/M

ETT RÖTT MONOGRAM sa...

Så fint du gjort inför advent, det röda gillar jag.
Kramar
AnnaMaria

mittlantliga sa...

Så vackert!
Underbara bilder!Sitter här och myser av att se allt det fina hos dig :)
Ha det gott min goa vän!
Kramar
Heléne