Bloggintresserade

torsdag 22 november 2012

Adventsfix


Nu smyger sig advent på och jag gillar som vanligt att smyga in den i lugn och ro!

Då det är en del som skall fram är det minst lika mycket som skall bort innan
pyntet kommer på plats!
Annars blir det rörigt!!

En ljusslinga som inte längre fungerar, men som är vacker med sina vita trästjärnor, hänger på en dörr som lutas mot väggen i vardagsrummet..

levande ljus i en vitsprayad ljuslampett..

mer är så behövs inte..

Jag och dottern samlar inspiration och köptips..varvat med våra bloggar på Facebook under namnet Änglar och elvor..

Följ oss gärna där :)

Må så gott!!

Kram kram Sanne

15 kommentarer:

ETT RÖTT MONOGRAM sa...

Det blev jättefint, och slingan är lika fin fast den inte lyser. Dina levande ljus lyser så vackert.
Kramar
AnnaMaria

hemma hos lilla mej sa...

Bara så himla fint.Önskar dej en skön torsdag söta du.Kramar Rita ♥

Catha sa...

Fint Sanne! Bädda in dig i jul och rå om dig!

Elzie sa...

Så enkelt och vackert.
Ha en fin kväll.
Kram Elzie

Helens Universum sa...

Vackert med stjärnorna och lampetten!
Ha det gott!
*Kram Helen

Elna sa...

Så vackert och enkelt.

Kramen

"Hemmet är min vrå" sa...

Så fint du fixat. Ha en fin fredag. Kram Mimmi

Melody and M.E sa...

Vad det är härligt att titta in här och se hur fint du gör.
Jag är så sugen på att binda en sådan där gran som du gjort! Men har ingen tuja att klippa ner!
Funderar på buxbom, men vilket jobb...
Melodys matte

Rosa i huset i vitt sa...

Lagom är bäst..håller med att man får ju plocka bort lite när man ska pynta och det tar sin tid ..ska börja lite i helgen nu tänkte jag
kram Rosa

Hanna sa...

så fint.
ha en fin kväll.
kram
Hanna

Vita små hjärtan sa...

Fiiiint!!!!!
Ha en fin helg vännen!
Kram Agnetha

Unknown sa...

Så nydelig du har fixet :)


God helg klem Monica

Sofia sa...

Klart jag följer er på facebook!
Så fint det blev med dörren.... som du skrev "det bebövs inte mer"!
Stor Kram
Sofia

Black Iris sa...

Vackert och stämningsfullt får du till det..

Kram Maidi

ANNAANNA sa...

Väldigt fin bild.

Bakar du egna pepparkakor? Var gärna med i min tävling i bloggen. http://wonderings.blogg.se/2012/december/forsta-advents-tavling.html

Ha en superfin Första Advent.