Bloggintresserade

lördag 28 maj 2011


Efter en massa morrande lyckades jag äntligen få till ett inlägg..
då klockan passerat midnatt får detta bli min söndagsbild!

Jag hade ett par krukor i antikgrönt som jag ansåg var för söta..skrapade lite på färgen i höstas och lät dem stå ute under vintern..

resultatet, en mix av rost och grönfärg, blev lyckad tycker jag...

i den ena har jag planterat "Plättar i luften" och iden andra en läcker succulent som jag köpte på Zetas i fredags..





Rostägg ifrån Zetas..

Må så gott!!


8 kommentarer:

Hem Ljufva Hem sa...

Hej.Trevlig blogg du har och fina inspirerande bilder.Tittar in igen.
Ha en trevlig dag.
Kram Kicki

Lyckoslanten sa...

Du lyckades med din målsättning när du skrapade bort gröna färgen där! Hoppas dagen din blir en vacker en! ♥

sylvia sa...

god morgen til deg,
så nydelige de krukene ble,
vakkert bilde,
å skjønne rustige stenar.
ønsker deg en fin dag.
klem fra sylvia

ETT RÖTT MONOGRAM sa...

Rost och växter passar så bra ihop, bra idé och ha krukorna ute en vinter. Rostiga ägg är så fint också.
Ha en bra mors dag
Kramar
AnnaMaria

liven sa...

En god ide å lage saker blir stående ute på vinteren....det gir jo ofte den rette patine!
sjarmerene krukker i grønt og rust :o)

Ha en fin søndag Sanne
Klem Kram

Emmas vita drömmar ♥ sa...

Såå snyggt och vilken rolig idé! Rost är verkligen jättefint på rätt ställen...förutom på bilar, då! *fniss*
Ha en härlig mors dag!

Kram kram

Vår sekelskiftes-dröm sa...

Tack för din snälla kommentar!
Krukorna blev jättefina!
Jag ska också lämna lite krukor ute sen i vinter.
Bra tips!
Ha en fin dag!
Kram Anette

hemma hos lilla mej sa...

Åååå vad snygga krukor.Bara så läckra.Blev snyggt med dina blommor i.Ha nu en fin Morsdag vännen.Kraaam Rita ♥