Bloggintresserade

lördag 2 april 2011


Hallojsan på er så här på lördagseftermiddagen!

Kikar in en snabbis bara för att visa er mitt söta loppisfynd(ja, jag åkte dit idag igen..hihii..)

En gammalbarnkänga i, vad jag skulle tro,stl 24..helt i läder t.o.m sulan som är så sött nött framme i tårna. Det syns att det är någon som nyss har lärt sig att gå som trampat runt i dessa..

Nu skall jag skjutsa ungdomarna till heron city och själv glider jag väl in en sväng till Invar Kamprad..behöver lite vita blockljus!!

Må gott..!!


10 kommentarer:

Cilla sa...

Åååå så ljuvlig!!!
Önskar dig en underbar lördag!! :0)
Kram Cilla

OlgaA sa...

Det var ett fint fynd!

Ha et så trevligt nu!

kram / Olg@

Emmas vita drömmar ♥ sa...

Jag älskar gamla barnskor och har själv loppat flera par. De är så vackra att titta på och man ser verkligen att de har blivit använda av mer än ett barn.
Ha en fin kväll.

Kram Emma

hemma hos lilla mej sa...

Mmm vilket härligt fynd.Önskar dej en skön kväll .Kram Rita ♥.

Vitt hus med svarta knutar sa...

Vilket fint loppisfynd! Det är så charmigt med gamla barnskor. Idag har jag "värpt" massor av påskägg, jisses vad kul det var=)

Lycka till hos Kamprad, ofta kommer man hem med mer än man tänkt från början...

Ha en fin lördagskväll!
Kram,
Regina

Nyanser av vitt sa...

Vilken underbar gammal känga. Hoppas du hade det bra hos Ingvar
Kram Agneta

Helena, The Swenglish Home sa...

Vilken söt liten känga! Det är något visst med barnskor, och jag råkade häromdagen få med mig ytterligare en barnskoläst i järn från ett av mina fyndställen... fast jag egentligen ju inte alls behövde en till..., men det hör väl inte hit, eller? :-)

Jättesöt schal i förra inlägget också. Vårkänslor!

Hoppas du "överlevde" Kungens Kurva - kan vara tufft på en lördag! :-D

Kram, Helena

Vår sekelskiftes-dröm sa...

Så söt känga, urgullig!
Din rosa madonna var också fin.
Ha en bra dag!
Kram Anette

Vita huset 28 sa...

Hej va fin din barnsko va. Här är de svårt att hitta dessa på loppisar. Är väl flera som vill då kan jag tro :)

Hoppas du fick med dig bra saker från Ingvar :)

Kram Camilla

Tankar från Trädgårdsmästarn; Hillevi sa...

Åh IKEA! Det är ju perfekt dag för det... om man skulle ta en sväng:-)
Echeveria - en favorit! Fast jag måste erkänna att jag har köpte världens finaste i plast:-)

... hihi, man får luras ibland...

Kram H.
PS Tack för att du är med i utlottninggen, det gör mig glad! Fint du har länkat, tack!