Bloggintresserade

lördag 1 januari 2011


2011 är här!!

Jag älskar verkligen Nyårsdagen som innehåller så mycket ovisst...Ett helt nytt år skall invigas och nya utmaningar väntas... Året som gick blev förstås inte som jag tänkte förra nyårsdagen..och det är det som är charmen..Att inte veta...

Ödet styr mycket men jag tror..eller jag vet att det är jag själv som styr mycket i mitt liv...jag är kapten på skeppet som är mitt liv... vissa år är jag bättre på att styra..andra år känns det mer som om mitt skepp har flutit med...

Inga stora saker har hänt i mitt liv..men mina barn har haft ett år fyllt av händelse..mest på den positiva sidan..men en del tunga saker också...
Då mina barns välmående alltid är min högsta prioritet..finns det mycket att se fram emot under året..för deras skull...men även för mig!

Ha en riktigt bra start nu på det nya året och tack söta ni för alla Nyårshälsningar!!


15 kommentarer:

hemma hos lilla mej sa...

Ååå vad härlig du är .Det du skriver är så sant så.Underbart inlägg.Önskar dej en God Fortsättning på nya 2011.Hoppas och vill att det ska bli ett kanonår.Ha en skön dag söta du.Varm Kram Rita ♥

emilias gömmor... sa...

Det är så sant som det är sagt!
Önskar dig en god fortsättning på det nya året!

Kram Mimmi

liven sa...

Ønsker deg alt godt i dert nye året Sanne!!
Kjempefin madonna....nydelig her med sakene dine!
Nyttårsklem fra Liven :o)

Unknown sa...

Tack för härlig inspiration och tänkvärda ord här hos dig, under 2010! Nu önskar jag dig ett fantastiskt Nytt År 2011!!!!
Kram, Charlotta

(eddas) sa...

Ha en riktig kos dag..
klemklem

Lisas och Mattias Blogg sa...

Hej Sanne!

Gott nytt år 2011 !

Vilken bra början på detta året jag fick hitta hit och jag fick läsa dina tänkvärda ord.
Jag har kollat runt lite och vilken underbar blogg du har :)
Önskar dig ett nytt fantastiskt år att se fram emot och jag med som får följa dig här :)

Kram från Lisa

Norregård sa...

Gott Nytt 2011 Sanne!!!
Jag vill bli bättre på att styra mitt skepp;o)

Kram Malin

Vit dröm sa...

Önskar dig en god fortsättning på det nya året! Hoppas du har en mysig kväll!
Kramar Anna

gamla skolan sa...

Önskar dig en riktigt god fortsättning på 2011 !! Kramar Susanne ♥

Vit som snö sa...

Du har så rätt i vad du skriver, kloka ord.
Nu är vi inne i ett nytt år, ett oskrivet blad. Jag önskar dej God fortsättning på det här året! Och ser fram emot massor av trevlig inspiration från dej under ännu ett bloggår:)
Kram Cilla

Hannis sa...

Klokt skrivet!Visst är det så!
Känner mig alltid förväntansfull inför det nya året.
Sen har man ju inte en aning om vad det blir av det.

Men jag hoppas att du får ett fint,kreativt och härligt 2011/
Kram Hannis

Catha sa...

Hej!
Jag älskar också att nystarta, och att fundera ut hur jag vill ha det. Just nu känns det som om 2011 kommer att bli toppenåret med stort T!

Jag vill önska dig, och familjen, ett alldeles eget Toppenår!

Kram!

ETT RÖTT MONOGRAM sa...

God fortsättning på 2011 Sanne, hoppas du får ett toppenbra år. Jag börjar mitt med influensa, men det går ju över.
Varm kram
AnnaMaria

Helen sa...

Önskar dig en riktigt God Fortsättning på det nya året. Vilken vacker bricka du visar och vita tulpaner som jag älskar.
Kram/Helen

Hanna sa...

Spännande med ett helt nytt år framför sig.
kram
Hanna