Bloggintresserade

fredag 15 oktober 2010


Hejsan!

Ett litet livstecken ifrån mig!
jag har varit borta två dagar denna vecka och då finns det inte mycket tid över för bloggande.
jag skall titta in till er alla sötisar i helgen för att se vad ni har hittat på.

En bild ifrån vårt lilla köksfönster..trots att det är omöljigt att fota i motljus vill jag visa denna.

"Fönsterluckorna" är gamla skåpdörrar till ett badrumsskåp som min dotter kastade ut.
Det var brunt så jag skall allt på med sandpappret sedan ;)..för att shabba lite..

I kväll blir det soffmys med maken..och helgen skall jag ta som den kommer..inget planerat alls..så skönt!!

jag hoppas att ni alla har en riktigt härlig helg framför er!!

16 kommentarer:

Bittan sa...

Hej !
Vem kunde tro att man skulle använda dessa luckor som man tyckte var sååååå fula innan. Jag har gjort precis samma sak som du men jag har mina i sovrumsfönstret . Ser ut som speglar utifrån :-)
ha en mysig helg.
Kramiz Bittan

liven sa...

så fine luker da...og liker så godt å se bilder fra kjøkkenet ditt Sanne :o)
Denne helgen er et Antikk og samlermesse her i bergen....og dit skal jeg !!

Ønsker deg en fin helg

STENLYCKA sa...

Vad fint det blev och jag är så sur på mig själv för vi hade ett gammalt badrumsskåp som stått länge med sådan dörrar i förrådet, men i våras gjorde vi en storstädning och då åkte det i väg till tippen. Attans!!!!
Nu skall jag och gubben slå oss ned i tevesoffan och se Idol.
Ha en myskväll!
Kram Raina

ETT RÖTT MONOGRAM sa...

Så bra fönsterluckorna passade där, ser ut som dom sitter fast. Jag har gjort likadant med mina, blir lite franskt över det hela.
Ha en fin helg vännen
Kramar
AnnaMaria

Norregård sa...

Mysigt i ditt lilla fönster Sanne!!

Kraaaaaam Malin

Lilla Blanka sa...

Hej goa Sanne!

Men wow vilken smart idé att använda gamla skåpsluckor till fönsterluckor! Jättefint!

Har kikat igenom de senaste inläggen som jag missat, har inte heller haft mycket bloggtid senaste tiden :)

Kram och ha en fin helg!
Mia

Black Iris sa...

Så superfyndigt att använda gamla skåpsdörrar.
Vad jag älskar alla dessa härliga ideer och inspirationer jag får här.
Ha en underbar helg

Kram Maidi

Helena, The Swenglish Home sa...

Det låter härligt med en oplanerad helg framför sig, en ocean av möjligheter... ;-D

Men åh vilken bra idé med de gamla skåpdörrarna - det hade jag nog inte kommit på! Och när du shabbat dem kommer ju ingen att se skillnad på dem och "äkta" gamla franska fönsterluckor! Gulligt litet fönster också.

Hoppas din helg blir jättefin!
Kram, Helena, The Swenglish Home

Rita sa...

beautiful pic Sanne.
have a great weekend
rita

hemma hos lilla mej sa...

Bara så fint i ditt köksfönster.Blev ju toksnyggt.Ja när jag kikar in hos dej blir jag alltid glad.Ha nu en skön och härlig helg rara du Kramar Rita ♥

Vita små hjärtan sa...

Så fint i fönstret. Vilken bra idé med såna luckor.
Ha en skön helg.
Kram Agnetha

Country Hill sa...

Så fint i Ditt fönster!
Ha en fortsatt fin helg!
Kram Lena

Vitt hus med svarta knutar sa...

Vad fint du har gjort i ditt lilla fönster. Mysigt med fönsterluckor.

Önskar dig en skön helg utan planer, det behövs ibland.
Kram,
Regina

Anonym sa...

Jösses! Jag har ett par badrumsskåp i ladugården med sån dörrar...kanske man inte ska dissa dem helt o köra till tippen...?!Har tänkt så länge...
Nja, de får allt stå o kanske jag kan "få till det" med dem, precis som du eller ngt annat användningssätt?
Fint i alla fall hos dej!
Lenas trädgård

Huset vid ån sa...

Så fint o mysigt du har i ditt lilla köksfönster, jättebra o fiffig ide med luckorna!

Hoppas att du har haft en trevlig helg!
Kramis Therese

Helen sa...

Låter som du skulle ha en underbar helg och jag önskar en fortsatt söndag.
Kram/Helen