Bloggintresserade

söndag 17 oktober 2010


Hallojsan sötisar!!

Den här helgen kan ingen beskylla mig för att vara Duracellkanin ( vilket det brukar sägas)
Jag har tagit varje timma som den kommer och njutit fullt ut!

Loppis med dottern igår och en riktig lååångfika..Vi satt och pratade i flera timmar..såå mysigt!

Veckans tema kommer nog att vara loppisfynd!
jag har varit på en del de senaste veckorna men inte visat något alls.

Dagens loppispryl får bli denna cremevita lampfot ..

Den är placerad på en liten spegelhylla..som sitter i en passage
i vårt hus..där får endast detta plats..

Änglar och en text om änglar pryder hyllan..


hemmagjorda tavlor med motiv av gamla bokmärken.

Hoppas att nia alla har haft en lika lugn och mysig helg som jag!

24 kommentarer:

fröken knopp sa...

Spännade med en Loppis följetong..:)

Varma Kramar Elin

Fågel Blå sa...

Underbara bilder från dej!
Ha en ny fin vecka!
Kram Kathrine

Nette Cecilia sa...

Vackra bilder,vi hade frostmorgon idag så det blev många bilder igen .Ha det bra Nette

Vita små hjärtan sa...

Så fina stilleben....
Ha en fin kväll.
Kram Agnetha

ETT RÖTT MONOGRAM sa...

Jättesöta änglatavlor, och du hade så fina ramar. Skönt med en helg utan stress och en massa måsten, precis vad man behöver.
Önskar dig en fin start på nya veckan
Kramar
AnnaMaria

Sommerhuset i bakken sa...

Vakre bilder du har i bloggen din. Her får man inspirasjon ;-)

Penseldraget sa...

Åhh så skönt de låter att ta dagen som den kommer och så mysigt med långfika =) jätte söta ramar med dess innehåll
ha en skön kommande vecka
kram pia

Vita huset 28 sa...

Hej fina bilder, gillar alla dina änglar o speciellt texten om änglar o vänner.

Ha en bra början på nya veckan

Ps missa inte min utlottning

Kram Camilla

Unknown sa...

Hej!
Låter mysigt. Jag och äldsta dottern var iväg själva igår en sväng och loppade. Det är mysigt att bara ha en med sig så man kan ge lite egentid. Som tur är så tycker hon det är kul också. Fina fynd du gjorde, lampfoten var ett superfynd.

Ha en fin vecka du med!
Kram Anna

Anna-Lena sa...

Åh, det låter som om du har harft en underbar helg! Sköööööönt!

Vilka fina tavlor du har gjort! Kul att du vill vara med i min utlottning!Lycka till!

Hoppas att du får en fin start på veckan!

Kram Anna-Lena♥

Nyanser av vitt sa...

Vilka fina fynd. Blir spännande att se fler av dem.
Kram Agneta

Lyckoslanten sa...

Visst bor du i änglarnas hus! Fint om du fick mycket ut av helgen! Det fick jag, men ändå gick den så fort! Ha det gott! ♥

Marie - Systrarna sa...

Hej vännen!
Duktigt gjort att bara njuta! Det är dig väl unt! Men såå avundsjuk jag är på dig och dina loppisfynd! Hinner ju inte med så mkt loppisar just nu, men VILL! I väntan på andra fokus i livet än kök... så får jag väl ta del av dina fynd istället!
Kraaam/Marie

Sirpa sa...

Nyfiken på dina loppisfynd!
Fina bilder! Har en fin måndag!
Kram Sirpa

Simple Home sa...

I love your sweet angels :-)
Blessings~
Marcia

hemma hos lilla mej sa...

Låter som en kanonhelg att ta dagen som den kommer.Loppis och långfika med dotter.Bara så härligt.Vad fint du har gjort på byrån.Bara så söta saker.Önskar dej en skön start på nya veckan söta du Kram Rita ♥

Jenny sa...

Hejsan!
Mysig helg det blev ;)
Jättefina stilleben!
Ha en bra vecka, kram Jenny

Sussi sa...

Låter mysigt att gå på loppis med dottern....mina grabbar är INTE intresserade.. :o)

Så fina bilder Sanne!
Ha en skön fortsättning på veckan.
Kram
Sussi

Danuta sa...

Piękne rameczki. Oglądłam cały blog jestem zachwycona.
Pozdrawiam

Lilla Vrån sa...

Det lät verkligen som en toppenhelg!
Själv har jag jobbat hela helgen..ca 38 timmar, men jag hann ändå gå på en trevlig inflyttningsfest på lördagkväll:)
Din lampfot var ett riktigt fynd.
Kram/Carina

Luiza sa...

Hej vännen!
Ska bli spännande att se vad du hittat för underbara fynd =)!

Din helg låter sagolik, önskar jag kunde njuta av varje minut, men jag är i farten heeela tiden...
Tröttsamt ibland.

Ha en fin kväll.
Kram/
Luiza

Inspiration i vitt sa...

ååå så sött och fint i din lilla hall. Kram på dig/INgela.

emilias gömmor... sa...

Ska bli kul att se dina loppisfynd!

Kram Mimmi

Country Hill sa...

Låter som om Du haft en toppenhelg. Så fint Du arrangerat med söta änglatavlor, ska bli spännande att se vad Du fyndat.
Ha det gott!
Kram Lena