Bloggintresserade

fredag 11 september 2009


FREDAG!!!

Veckan är slut och i morgon kan man sova hur lääänge man vill.. :) nja..inte för min del.. men ni andra kanske kan..

I morgon skall jag och mamsen åka till Köping och heja på dotra och hennes innebandylag i
Sverigecupen!

Vi kommer också att hinna gå lite på stan för att se om det finns någon shopping.
Jag har aldrig varit där så.. men något ställe borde vi hitta!


Ett mysigt restaurangbesök och hotellvistelse blir det också!!

Ha en skön helg mina vänner!! :)

Kramisar Sanne!!

9 kommentarer:

hemma hos lilla mej sa...

vad härligt Danmark, shopping god mat och hotell .Kan inte bli bättre.Va mysigt.Ha en underbar helg kramizar ~~~~~~RITA~~~~.

lottens vita och gröna sa...

hej sanne!

ha det gott i köping och hoppas det går bra i cupen!

varmkram lotten

hemma hos lilla mej sa...

Herre gud nu får nog jag söka hjälp.Förlåt läser som en kratta jag läste köpenhamn.ursäkta mej....Ha det gott kramiz ~~~~RITA~~~~.

Blåbär och Mjölk sa...

Hej Sanne!
Tusen tack för din rara kommentar inne hos mig. Jag blev så glad! :)
Visst är jag lite svag för det blåa. Tycker den färgen är så..skön.
Tittar på din sida och jag gillar verkligen din blogg! Så jag stoppade in mig på din bloggkoll :)

Vad härligt med en liten tripp! Hoppas dotterns lag vinner! Och att ni får det riktigt trevligt med hotell och resturang ect.

Önskar dig en super fin helg!
Tack Sanne igen för titten.
Kram / Åsa.

Lilla huset på prärien sa...

Tack för hälsningen inne hos mig! Ha det så skönt i helgen och passa på att mys riktigt mycket med barnen (och resten av familjen såklart!)

:)

~~♥ Mamma Millan ♥~~ sa...

Härlig bild!!! ha en go helg själv!!! Milankram ♥

Åsa sa...

Hej och tack för titten hos mej. Roligt att hitta till nya bloggar. Har kikat runt lite och hittat så mycket fint. Och vilket fynd med träornamenten. Använde mycket såna när jag var yngre och målade möbler. Har aldrig sett de du visar förut.

Kram Åsa

ETT RÖTT MONOGRAM sa...

Det är när man får sova som man vaknar..jättepigg! Men det låter kul och åka till Köping, jag vet knappt var det ligger. Men en liten stadstur är aldrig fel, och innebandy blir spännande.
Goa kramen
AnnaMaria

Hannis sa...

Hoppas att det går bra på cupen!
Och att det blir så där extra mysigt med hotell och rolig shopping=))

Kram Hannis