Bloggintresserade

onsdag 30 oktober 2013

vitt porslin


hallojsan denna mörka onsdag...

Idag var jag uppe riktigt tidigt trots att jag är ledig!
Jag kan inte sova länge nu för tiden..irriterande..men jag får å andra sidan mycket gjort.
Imorse skurade jag hyllorna i köket vilket behövs rätt ofta då jag valt att ha öppna hyllor.
Enbart mina Latteskålar står i ett vitrinskåp..som jag gjorde av en stor lykta för något år sedan..


nu blir det lite frukost och  en prommenad i skogen..

Kram kram Sanne

9 kommentarer:

Bittan sa...

Skönt att vakna tidigt även om man inte behöver .
Ha en härlig mörk onsdag :-)))
Kram Bittan

Härliga Livet sa...

Hej !
Här är en till som har svårt att sova, kan ibland ligga vaken flera timmar på natten.
Men helt klart får man en del gjort.
Kramar Pernilla

Anna Stenberg sa...

Jättefint! Sov gott i natt då! Anna

STENLYCKA sa...

Jobbigt när man inte kan sova. Hoppas det blir bättre denna natt.
Vilken vacker bild på ditt fina vita porslin och vitrinskåpet är så läckert!
Kram Raina

Lyckoslanten sa...

Hej i Änglarnas Hus!
Så mycket vitt porslin du har! Hos mig finns en salig blandning! Beundransvärt att du orkar hålla öppna hyllor dammfria!
Trodde jag skulle vakn tidigt i och med vintertiden, men icke!
Skickar sömnpulver till dig! ♥

Hanna sa...

Ha en toppen dag!
Kram
Hanna

House and Garden by Bia sa...

Fint med vitt porslin....och en promenad i skogen låter härligt...älskar skogen!!!
kram bia

Rosa i huset i vitt sa...

Kikar in och önskar dig en trevlig alla helgona helg
kram Rosa

Anonym sa...

Montar y manejar el libre recurso avanzada de protección IP .
Simplemente haga clic aquí para obtener más información sobre el instrumento de reparación de computadoras superior este año.
Fue increíblemente molesto para los usuarios Paisaje.

Feel free to surf to my web page ... whatsapp para pc ()