Bloggintresserade

torsdag 15 augusti 2013

Så in i själen....


Ligger hemma på soffan med feber, halsont och sprängande bihålsinflammation och gråter..
dels för att jag tycker synd om mig själv, känner mig stressad då jag började ett nytt jobb i måndags och inte har tid att vara hemma och för att jag idag skulle ha varit på begravning..och nu får jag inte vara med om ett avslut...
Jag , som säkert alla andra, gillar inte begravningar men när jag nu missar en så inser jag att det är något fint och något jag vill vara med på..ett sätt att få ta farväl .... och så vet jag att vi alla behöver varandra i en sådan stund..det känns tungt!

Jag inser också att jag är en människa som ständigt är på språng och att dessa dagar på soffan då jag inte orkat annat än sova och tänka är hemskt nyttiga..för vad jag har tänkt..pålivet..meningen med allt..stress.. kärlek..riktiga vänner..mm...och så har jag gråtit lite till...

och nu fick du ta del av det.. hoppas du läste ända hit!?
då får du en kram <3 p="">
må gott mina vänner!

6 kommentarer:

HönaPöna sa...

usch då... låter som fel tidpunkt att vara sjuk på... men inget ont som inte har nåt gott med sej, det är nyttigt att ha tid till att tänka ibland.
Krya på dej!

Bittan sa...

En stor kram till dej från mej .

Bittan

Rosa i huset i vitt sa...

Krya på dig kram kommer här
kram Rosa

House and Garden by Bia sa...

Stackars dej....men det vänder snart ska du se;)))
Krya på dej!!!
Man får se det från den ljusa sidan!!
Kram bia

Hannis sa...

Man behöver känna allt det där ibland. Och bara få lätta på trycket lite.
Skickar en varm, varm kram till dig och hoppas att det känns bättre idag!

Sofia sa...

Ja, så är det i bland... STOR, STOR kram från mig och hoppas du mår bättre snart!
Sofia