Bloggintresserade

måndag 19 augusti 2013

dimmigt värre....


halloooo...Här har du en tacksam kvinna...då jag legat sjuk i en hel låååång vecka och äntligen kan stå på benen igen så skiner solen för mig(ja kanske inte bara på mig då..men endå)..så mysigt att tassa runt barfota i trädgården och se på allt som hänt under veckan...sensommarblommor som blommar, vaxbönorna som äntligen har blivit något...hallonen som ramlat ner...och några rosor som blommar på..
Underbara, ljuvliga trädgård..som jag har saknat dig!

Lekte lite i fotoredigeringsprogrammet..och dimmade ett foto av ett stilleben jag har här hemma..kul när man har tid!!

Ikväll blir det en tur till Ingvar Kamprads palats..då jag lovat sonen en ny skrivbordsstol..ser fram emot att lämna hemmet en stund!!

Må gott alla underbara!! 

Kramkram Sanne

Inga kommentarer: