Bloggintresserade

tisdag 16 april 2013

I min ljusa atelje


Hallojsan mina godingar!!

Vilket härligt vårljus vi har nu!! såå ljuvligt och såå efterlängtat!
Känns som om mörkret har varit längre och tyngre i år..något som jag säger varje år iof ..utan att ha belägg för det..

men vem bryr sig nu..när vårvärmen är här?!

Idag visar jag lite bilder ifrån min atelje`där jag gärna målar, pysslar och skapar stilleben till butiken.

Det är en plats som jag håller ren ifrån  mycket saker..för att få inspiration och för att kunna vara kreativ...

sen har jag ett arbetsrum..eller skrotrum som maken säger..skrotrum ..där jag förvarar alla saker..inte alls något rogivande rum..hihi..



På bilden ser du ett vårstilleben som jag precis har gjort...skall ut i butiken under dagen...

Må så gott vännen!!

Kram kram Sanne

7 kommentarer:

Vitt hus med svarta knutar sa...

Här lovades sol och värme, men det blev det inte...dimmigt kallt och grått har vi haft. Vilken fin ateljé du har, kan tänka mig att där tänks många kreativa tankar.

Ha det fint!
Kram,
Regina

Anonym sa...

Vackra bilder. Så fint du har det. Härligt att få utlopp för sin kreativitet.
Solen är härlig och som tur var så va jag inte ett dugg less på vintern, men nu är det skönt att våren är på väg.
Ha en mysig kväll
Kram
AC

Fru Lagom sa...

Ja, nu kan vädret bara bli bättre :)
Gillar den grå pallen jättemycket. Har ju fått dille på grått...
Tjusiga stilleben du gör =)

House and Garden by Bia sa...

Det var ett fint "skrot" rum;))
Fint stilleben och det rostiga fönstret var ju jätte coolt!
God natt då!!
Bia

Härliga Livet sa...

Godmorgon !
Idag lyser solen igen och jag tror det blir riktigt varmt. I går var det regnigt och kallt och allmänt ruggit.
Så fint du har i dit pyssel rom. skrot rum har vi säkert alla, tror att det är ett måste:)
Du har så många fina stille ben så man har nästan svårt att välja.
Ha en härlig dag.
Kram Pernilla

Rosa i huset i vitt sa...

Så fint du har där ....du har så många vackra stilleben
ha en bra dag
kram Rosa

Rosenhäxan sa...

Hejsan Va fint du har det.
Såg att du oxå ska till Violan 20/7. Va kul
att få träffa dej.
Ha en fin torsdag
Kram Gittan