Bloggintresserade

torsdag 23 augusti 2012

Rosspecial- del 5 "Ingrid Bergman"


Sista rosen ut för denna gång!!
..Jag har fler men jag tror att ni börjat tröttna på mitt tjat om rosor..hihi

De är en stor del av mitt liv och jag har mycket svårt att tänka mig ett liv utan denna blomma..

 Sorten Ingrid bergman har jag många plantor av men på ett annat ställe i trädgården..inte i Rosenplacet alltså..

Jag har flera plantor på var sida av en rosenportal..där en röd klätterros samsas om stödet med en vit Clamatis....

Den djupröda färgen är helt fantastisk tycker jag...

Imorgon kommer lite helhetsbilder ifrån Rosenplacet...på läsares önskan!!

Må så gott alla!!


4 kommentarer:

Elna sa...

Rosor kan man aldrig få för mycket av *ler*.

Kramen

Rosa i huset i vitt sa...

Inte tröttnar vi på dina vackra rosor
Ha det bra
kram Rosa

Hanna sa...

fint.
kram
Hanna

liven sa...

Du har virkelig mange nydelige roser Sanne :)