Bloggintresserade

torsdag 22 mars 2012

tuppen i hönsgården

Det var inte bara den fina klockan som fick följa med hem ifrån loppisen i lördags..utan även dessa fynd trillade ner i kundkorgen...
En tredelad fotoram ifrån IB Laursen, en ljuvlig handknypplad spets och en vit tupp!!


Vilket hantverk det ligger bakom detta..tänk vilket tålamod!!


Jag är inte mycket för traditionellt påskpynt...just på grund av alla de färger det innebär och blev därför glad över att hitta denna härliga, kritvita tupp!!


tronar nu på hyllan under den nya fina spetsen!!


11 kommentarer:

Nette Cecilia sa...

Jättefina fynd du gjorde ,särskilt tuppen ,kram Nette

Anonym sa...

Mmmm vilken fin hyllbård. Å tuppen så läcker. Fina fynd!!!
Ha en skön kväll
AC

Änglarna finns sa...

Hej vännen!!
Håller med om påsken...!
Jag pyntade förr när barnen var små..men idag blir det bara liiite..
Härliga fynd du gjorde!!
Ha en fortsatt skön kväll!!
Kram Annika

Elzie sa...

Vad mycket fint du hittat. Den där ramen tyckte jag var läcker. Skulle vilja ha en fyrdelad sån, haha,.
Hoppas det känns bättre i halsen. Och att glassen var god!
Kram Elzie

Vita små hjärtan sa...

Jättefin tupp! Han kommer säkert kackla hela påsken!!!
Ha det fint!
Kram Agnetha

www.InWhite4You.se sa...

Väldigt läcker tupp som passar sååå fint till det övriga du har. Grattis till loppisfynden. Kram Lena

"Hemmet är min vrå" sa...

Vilka fina fynd. Ha en fin kväll. Kram Mimmi

www.InWhite4You.se sa...

Väldigt läcker tupp som passar sååå fint till det övriga du har. Grattis till loppisfynden. Kram Lena

Chokladvillan 1910 sa...

Tuppen spricker ju av stolthet av att komma hem till dig, det ser ju vem som helst !!! ;)
Kram Anki

Jenny sa...

Jaha, ja, där ser man, snygg fotoram du fyndat ;) Jag var för morgontrött tror jag visst. Annars hade jag nog kastat mig över den, hihi!! Jag håller på och far fram lite här och där med en svart sprayburk, kanske skulle ta nån gammal tupp, det hade varit coolt, nu fick jag lite idéer...
Ha en härlig fredag, kram Jenny

Annes vita rum sa...

Jag är inte heller så mycket för påskpynt med alla färger så det lilla jag sätter fram är vitmålat. Fin tupp;) /Ha en fin dag/Anne