Bloggintresserade

lördag 9 juli 2011


Hallå i värmen!!

Visst njuter vi för fullt av den härliga högsommaren..och tänker tillbaka på den långa, kalla vintern?!!

Jag har en klematis som klättrar upp för ett äppelträd här ute i Änglarnas trädgård...det lyfter hela trädet tycker jag..nu när blomningen övergått till äppelkart!

En korgampel med Hänglobelia ...hänger därunder...




Idag har familjen lämnat mig alena för en dag i Staden...Soniesphere festivalen slog att hjälpa mamma hemma med hästlängder...även maken har en välförtjänt slappardag där.... ;)


Vad gör man då med en dag för sig själv?!..Läser, slappar..Nope!!!.

...här rensas det för högtryck..för imorgon skall jag nämligen åka på en bakluckeloppis för att sälja av en hel del saker....för att få plats med annat :)

En del saker har jag lagt upp på min BLOGGLOPPIS som ni hittar här
kanske finns något som passar just dig :)

Ha en fortsatt mysig lördag!!!



12 kommentarer:

Anette sa...

Skönt med ensamtid så man kan gå runt o fiffa o piffa :)
Kul med loppis,jag ska ha min öppen i morgon också tror jag om inte regnet öser ner....
Ha en skön kväll
Kramen Anette

liven sa...

Så deilig med litt alenetid...det setter jeg stor pris på innimellom :o)
Mange koselige saker i loppisbutikken din Sanne...og kik gjerne innom min også!
jeg selger også unna for å få plass til nytt :o)

Lykke til med salget og ha en fin lørdagskveld :o)

Susanne sa...

Så fint det slingrar i äppelträdet ;)) skönt med lite tid att plocka själv utan att bli avbruten av allt möjligt!! lycka till med loppisen.
kram susanne

Jenny sa...

Åh, vad duktig du är och kommer iväg på loppisen, vilken blir det?
Jag har fått ihop några lådor, men har inte rensat i källaren ännu...
Lycka till i morrn, kram Jenny

Hanna sa...

så fint det blommar.
kram
Hanna

Vår sekelskiftes-dröm sa...

Fina bilder!
Jag måste gå in och se på din loppis!
Kram Anette

Vikeskärs hem och vardag sa...

Vackert med ampeln sådär.
Önskar dig en fin söndag, Kram

Vardagens guldkorn sa...

Så mycket fint du visar =0) Jag har lagt till dig på min blogglista så jag hittar tillbaka igen =0)
Lycka till på loppisen!
Kram Linda

Cc sa...

Så fin och sommrig bild. Här är det mulet idag och jag funderar på att måla lite. Kram

Lyckoslanten sa...

Det var både fiffigt och vackert med klematis i äppelträdet! Vilken energi du har i värmen! Ska kika in på ditt bloggloppis!
Ha en skön dag! ♥

Ainosofia sa...

<3

Elzie sa...

Det är fint med klematis i träd. Och den där korgen var ett bra förslag.
Hoppas det gick bra med försäljningen.
Kram Elzie