Bloggintresserade

måndag 3 augusti 2009



"Öppna ditt fönster och släpp in lite ljus"... Mitt gamla , rostiga järnfönster har inget glas som stoppar ljusinsläpp..men... Jag har placerat det i hallen.. faktiskt för att det hamnade där när jag bar ut det ifrån bilen.. :) Ingen tanke från början inte..
Jag hängde i några lyktor så myset infinner sig under sommarkvällen..viktigt i alla rum.....


Fundarar på att göra en hängande installation av den ute i trädgården..mellan klätterrosor.. blir kanske av nästa vår..
tänker och planerar..
ska njuta av den inne först.. Just nu myser jag den sista semesterveckan innan allvaret och stressen sätter in igen.. tänker varje år att jag ska ta med lugnet efter semestern till jobbet.. Blir aldrig så.. men i år...Då!!

Må så gott alla!
Kramis Sanne

Inga kommentarer: