Bloggintresserade

fredag 14 mars 2014

Fredag i min vita glasveranda

 Fredag efter en tung och hektiskvecka..och jag har tillbringat ett par timmar ute på min glasveranda..de ärjusterapi för själen

Pelargoner togs in ifrån vinterförvaringen i garaget så nu väntar jag bara på att de första gröna bladen skall kika fram...


småplockade och fixade bland alla pinaler jag har där ute..tänkte duka lite fint till imorgonkväll då en gooomiddag skall intagas där.

Sonen och mannen går just nu en matlagningskurs för att inspireras och då måste de ju få visa vad de går för..


tända upp en massa ljus och bara mysa..det är livskvalité det...




vita tulpaner som är på väg att blomma ut..men än så länge riktigt vackra..


Nu skall jag njuta av min helg..jag hoppas du får en mysig helg!!

Kram Sanne

8 kommentarer:

liven sa...

Så fint og stemningsfullt i din glassveranda!
Koselige saker du har der :)

Ønsker deg en fin helg

hemma hos lilla mej sa...

Underbara bilder . Häröig veranda .Ha en skön helg rara du . Kram Rita

Bittan sa...

Så inbjudande och vackert . Fina pics !
Där skulle man inte tacka nej till en middag :-)))
ha en skön helg.
Kram Bittan

House and Garden by Bia sa...

Så härlig veranda du har....fortsätt njut av helgen;)....det ska jag också ;).....för på måndag kommer snön igen ;(.....ha det gott!
Kram bia

Hannis sa...

Du har så fint!!
Så mycket vackert att titta på.

Sol till dig/ Kram Hannis

Rosa i huset i vitt sa...

så fint på din veranda
ha en fin söndag
kram Rosa

Mee and Molly sa...

Va fint du har..jag gillar skåpet är väl en gammal Kyl/frys har jag letat efter länge..
Kramen K

mittlantliga sa...

Så mycket fint att titta på.
Vackra bilder
Underbar veranda.Önskar jag hade en sån :)

Ha en fin dag!
Heléne