Bloggintresserade

måndag 9 september 2013

Det är mycket nu...


Det är mycket som händer och sker jut nu!
Både med företaget, hemmet och privat.

Stilleben by Sanne, som företaget/webbutiken heter, skall ut på turne till helgen och det är massor att förbereda och packa ihop inför detta.
Då kommer vi att sälja inredning på Höstmarknaden/Finloppisen hos Violan Romatiska ting i Östra Husby..
hoppas på att se många "kändisar" där. Om du är där kom gärna fram och hälsa :)

Hemma planeras det för olika projekt!
Just nu är det köket som får sig en lightrenovering. Den bruna tegelväggen är nu vit, dubbeldörrarna ut mot trädgården skall också bli vita. Sen skall vi köpa en ny spis.
Jag rensar som en tok där och jag kommer att ha med mig en hel massa gamla, fina köksbruksföremål till finloppisen.
Sen blir det samma sak i varje rum..

Ha det gott! Kram kram Sanne

11 kommentarer:

HönaPöna sa...

roligt att göra om och fixa... lycka till på finloppisen, tyvärr alldeles för långt bort från mej!

Härliga Livet sa...

Åh vad roligt att du kommer till Violan igen. kanske har jag lite bättre tid den här gången. Kände mig ganska stressad sist, då jag åkt så långt. Tänkte fråga dig lite om webb butik på söndag. Du vet man går i tankar.
Kul med dina projekt. alltid kul att ha ngt att se fram emot.
Ha en skön vecka så ses vi snart.
kram Pernilla

Fia sa...

Vad härligt med så roliga projekt ♥ Skulle med vilja åka till Violans butik o din loppis, får väl satsa på det på semestern nästa år..;))
Ha en härlig kväll! Kram fia

Elna sa...

Oj vad du har mycket på gång, kul! Alltid lika roligt att ändra om och rensa ut gammalt och in med nytt.

Kramen

STENLYCKA sa...

Godmorgon!
Trevligt att måla och fixa lite, kommer att bli så fint i ditt vackra hem.
Jaså, nu är det dags för finloppis igen hos Viola, tyvärr har jag aldrig varit där.... hade önskat det. Naturligtvis skulle jag kommit och presenterat mig, skulle varit så kul att träffat dig live!
Ha det nu så gott och en trevlig loppis önskar jag dig!
Kram Raina

House and Garden by Bia sa...

Jaa så är livet ibland....mycket att stå i......här har det börjat lugna ner sej lite nu....nu tänker jag ta en Power walk....har kommit igång med att motionera igen efter sommaren...stressa inte för mycket nu;))........
Kram bia

Rosa i huset i vitt sa...

Kul att du kommer ..jag jobbar men ska försöka hinna dit efter jobbet
kram Rosa

Sofia sa...

Ja, det är mycket här med!!! Så mycket att jag börjar göra tokiga saker... hm... inte bra! ;)
Vi ses ju på söndag då! vore kul om vi kunde stå brevid varandra... =)
Kram kram Sofia

Amelie sa...

Härlig Bild!
Kika gärna in hos mig eller i min butik
www.winckvintage.com
kram Amelie

ETT RÖTT MONOGRAM sa...

Såg på bloggarna att loppisen var välbesökt, så roligt och vara med där och sälja. Grattis i efterskott och krya på dig.
Kramar
AnnaMaria

LOPPISLIV sa...

Hoppas allt gick bra och att ni sålde massor :-)

Ha en fin start på nya veckan!
Kram Paula