Bloggintresserade

lördag 17 augusti 2013

inlägg ifrån sjuksoffan


Ja..här liggerjag..i denna sköna, lite nedsuttna soffa och kraxar..(soffan är inte så välordnad som på bilden..haha...)
Febern är dock bortblåst men halsen svider och jag hostar..och som grädde på moset har jag tappat rösten..Gaa aah!!...nästan värst av allt säger jag som föddes för att prata..det är liksom min livsuppgift.. så nu känns det svårt!
Som tur är ..är huset tomt idag så jag har ingen att prata med.. ;)

Jag följer sällan TV serier eftersom jag oftast glömmer bort dem och tycker inte om att bli låst vid vissa tillfällen i veckan.
 Men nu under sjukveckan har jag tittat på "dagTv" och funderar på hur det skall gå för fruarna i Desperate housewives..så till den milda grad att jag nu har fixat heeela första säsongen (såg att det finns huuur många säsonger som helst) och mannen köpte mig en tröstegodispåse innan han åkte...såå här skall det försvinnas in i en annan värld ett tag...

Tack söta vänner för kommentarerna här..värmer mig!!

Kram kram Sanne

3 kommentarer:

Änglarna finns sa...

krya på dej vännen!!
Härligt...då är vi två...som är födda för att prata!!...Fniss...
Ha en så skön kväll du bara kan!
Kram Annika

Tinas bo sa...

Krya på dig, gumman!
Tappade rösten i tordags, lät som en skadeskjuten kråka, men det gick över på 2 dagar.. :)

Ha det så skönt på/i soffan...
Kram Tina

Bittan sa...

.... eller tre !
Vem föddes tyst liksom vad ska man annars ha munnen till , men ibland önskar jag att sladden satt i mellan den och hjärnan :-)))
Å du Desperate h v fetglöm att du kan se första säsongen .
Ett avsnitt sen fast .... jag plöjde alla dygnet runt när jag axelopererades och inte sov alls p g a värken.
Funderar starkt på att se om alla säsongerna ...nån gång .
Kram Bittan