Bloggintresserade

tisdag 20 augusti 2013

Hoooolyyy Madonna


Idag är jag tillbaka på jobbet igen..blev ju ingen bra start för mig efter sommarlovet med jobbig sjukdom..men det är inget att göra åt..nu är det bara att kavla upp armarna och jobba ifatt en vecka..på en dag... för imorgon är det skolstart och eleverna dyker upp... och då skall det vara klart!


Jag fotade en av mina favoritprylar..en stooor, tung Madonna som jag köpte i Danmark för många år sedan...löööööv... 

Ha det gott! Kramkram sanne0

7 kommentarer:

♥ Erican Vaaleita Unelmia ♥ sa...

Inget vidare med jobbiga sjukdomar :(.
Hoppas du fick en fin dag på jobbet.
Kram Erica

Villa Björkenäs Backen sa...

En fin sådan !
Ha en bra trots allt !
Kram

Rosa i huset i vitt sa...

Ha en bra dag
kram Rosa

Hanna sa...

fin.
Ha en fortsatt fin vecka.
Kram
Hanna

Nina sa...

Så bra du er frisk igjen :) Og Madonna figuren din er utrolig vakker *sukk*

Ha en bra dag :)
Nina.

Anonym sa...

Så vakker Madonna. :)
Klem Mette.

Sofia sa...

Skönt att du mår bättre! =)
Såg att du också ska vara med på Violas höstmarknad, KUL! Vore roligt om vi hann babbla lite mer denna gång.... =)
Kramis Sofia