Bloggintresserade

söndag 18 november 2012

vinterfix i rosenplacet


lite av min avsaknade energi börjar så sakta återkomma och igår hann jag småfixa lite ute i rosenplacet.




Det är ju trist och kalt där när rosorna är i vila så lite gröna kvistar av tuja passar bra.
Annars fövarar jag några av mina stora krukor där..tycker att det är fint att ha dem framme hel året.



Jag hann även fixa en lite tokig ide som jag grunnat på ett tag nu..jag blev riktigt nöjd..hoppas på bra väder för fotoimorgon :)

Ha nu en härlig avslutning på helgen och en bra start på den nya veckan!!

Kram kram Sanne

4 kommentarer:

Hanna sa...

fina bilder
Ha en fin kväll.
Kram
Hanna

ETT RÖTT MONOGRAM sa...

Du har mysigt i rosplacet, så fin oljedunk, perfekt för en liten gran.
Trevlig vecka till dig också
Kramar
AnnaMaria

Hannis sa...

Vad härligt att läsa att lite energi är på väg tillbaka!
Undrar vad det kan vara för en tokig idé=))
Nyfiken blev jag förstås!

Kram Hannis

House and Garden by Bia sa...

Vill bara önska dej en fin start på den nya veckan!!
Ha de gott :)
Kram