Bloggintresserade

torsdag 29 november 2012

Silverkulor på "tråd" av riven lakansväv


Godkväll!!

Oj vad jag och yngsta dottern har julmyst denna eftermiddag..julmusiken fullkomligen vrålade ur högtalarna..folk på gatan stirade mot vårt hus dåde hördes i flera kvarter..men vem bryr sig..hihi..

Glasverandan är nu nästan färdigpyntad i allmogestil..varmrött, halmbockar, granris m.m
bara den knubbiga granen som fattas nu..men den kommer inte in riktigt ännu..

Det var lite för mörkt för att fota när jag var klar.. men på instagram hittar du några bilder HÄR

I vardagsrumsfönstret har de stora silverkulorna kommit upp i band av riven lakansväv..


Jag hoppas på att kunna lägga upp lite verandabilder till helgen!!

Må gott alla godingar!!

kram kram Sanne

13 kommentarer:

Tinas bo sa...

Superfint!!
och bilderna på Instagram är ju bara sååå mysiga.. :)

Kram Tina

Matilda sa...

Som jag sa på instagram. Vill sitta på er fina glasveranda och dricka glögg! Helt underbart! :)
Kram

liven sa...

Gleder meg til å se bilder fra din veranda :)
Lekre bilder her også nå!
Ønsker deg en fin adventstid Sanne :)

Elna sa...

Så fint med lakansremsor och silverkulor.

Kramen

Anonym sa...

Underbart. Vad vackert med lakansremsorna, vilken idé.
Ljuvliga bilder på instagram
Kram
AC

Hjärtruds Stuga sa...

Blev riktigt fint med lakansremsorna och kulorna i fönstret. Lite snä utanför fönstret så är det fulländat.

Ha en fin kväll

Kram Karin

House and Garden by Bia sa...

Va spännande att se bilder från verandan :)
Kulorna var ju jätte charmiga !
Ha en fin kväll o god natt!!
Kramen

Nyanser av vitt sa...

Så himla fint Sanne och julkuddarna i förra inlägget är helt underbara. Ha det gott
kram Agneta

Härliga Livet sa...

Så fint du har gjort. I helgen ska jag oxå hinna med mycke har jag tänkt.
Dina kuddar i förra inlägget hade passat fint hos mig för dom va såå fina.
Ha en skön helg och advent.
Kram Pernilla

Titti sa...

Jättefint med silverkulorna & det rivna lakanet. Ha en fortsatt fin dag. Kram Titti

Sofia sa...

Hallå Sanne!
Bra tips det där med lakansväven... Jätte snyggt!
kram och ha nu en mysig
Advents-helg!
Sofia

Rosa i huset i vitt sa...

Kikar in och önskar dig en härlig advent
kram Rosa

Susanne sa...

Snygg kontrast att hänga dem i lakan ;))
Ha en mysdag
kram susanne