Bloggintresserade

måndag 2 juli 2012

roadtrip


Idag har jag och maken varit runt på en roadtrip i "sörmland"

Det blev en tur på åtta timmar.
Vi hittade ett par privata loppisar, några loppislador och en bakluckeloppis ..

Fynden var ovanligt få då många håller stängt på måndagar..vilket jag borde ha kommit ihåg..morr..

Jag fick dock bl.a. tag på ett litet vitt tidningställ i rotting med en glaskiva därpå..perfekt för glasverandan..

Då fick det runda bordet där ute komma in till myshörnan framför kaminen istället...

Det blev bra med lite runda former därinne..

Glasbordet fotar jag nog i morgon :)

Ha det gott!!


4 kommentarer:

Mette`s hus og hjem sa...

Hei på deg Sanne :)
Herlig bilde fra glassverandaen deres, så mange nydelige detaljer, lyst og vakkert :)
Koselige bilder fra verandaen under her med :)

Fin ny uke til deg
Klem Mette :))

Lyckoslanten sa...

Fint på din altan i förra inlägget och även i myshörnan här. Ja det är ofta man glömmer att vissa har stängt på måndagar, speciellt harmligt när man kört långt.
Ha en riktigt bra dag! ♥

Änglarna finns sa...

Godmorgon!!
Myshörnan ser verkligen mysig ut...
Tänk så kul det är att flytta runt möbler..när man sen är klar..brukar jag tänka..varför gjorde jag inte såhär för längesedan!!!
Ha en underbar dag!!
Kram Annika

Spets och Silver sa...

Så fint du har det :)
Gillar speciellt hyllan du satt i fönstret. Hm det ger mig idéer, och det tackar vi för.

Ha en fortsatt bra dag!

Kram
Nette