Bloggintresserade

lördag 7 juli 2012

Hos min vän M


Hallojsan!!

Häromdagen var vi hos våra goa vänner som bor såå vackert på en höjd ute på landet.

Jag och M har känt varandra sedan skoltiden och har ett stort gemensamt intresse.
INREDNING!!
Gärna gamla loppisfynd. Även om M har en hel del gamla ärvda saker också.

Jag smög runt med min kamera och fångade ett par fina blickfång...dessa i köket!!
(Och JA , jag har frågat om lov ;)

Älskar de turkosa tonerna...mmm...
 
men även de engelskt röda...
 
 

10 kommentarer:

Elna sa...

Många vackra saker och jag föll pladask för roskudden. Ha en fin dag.

Kram
Elna

loftkroken sa...

Nydelig ♥ Masse flotte ting :)
ME LIKE ♥

Klemmer Bente

Tinas bo sa...

Vad fina saker hon har!!

ha en härlig helg!
Kram Tina

Chokladvillan 1910 sa...

Åh, vad fint ! ;)
Kram Anki

liven sa...

Så mange koselige saker i din venns hus :)

ha en fin helg Sanne

Elzie sa...

Härliga bilder. Jag läste igenom dina tidigare inlägg också och såg att du också missat att loppisar ofta är stängda på måndagar. Man blir bara så sur!!! Vet inte hur många jag missat för att det är lördag, men i morron ska jag äntligen iväg på en. Ska bli skoj.
Hoppas du har en fin kväll.
Kram Elzie

Rosa i huset i vitt sa...

Mycket fina saker..

Ha ne trevlig helg
Kram Rosa

Erika sa...

Åh, så många fina saker och så snyggt samlade. Jag har en likadan burk som den med påfågeln på. I min har jag vetemjöl. Superfin tycker jag. Kram!

MammaElva sa...

Vad fint hon har :)

Lyckoslanten sa...

Det turkosa, kudde och annat är väldigt vackert! Fint utbyte med sådana vänner! ♥