Bloggintresserade

tisdag 15 maj 2012

Rosor


Hallojsan!

ett litet livstecken ifrån mig via en lånad dator..blää för tekniska problem..har missat såå mycket inne hos er alla...
jag hoppas att problemet snart skall vara löst...
Idag får ni se fjolårets bilder av min älsklingsplats i trädgården..

 Rosenplacet...

Det kommer att se lite annorlunda ut i år..fler rosor skall ner i jorden.. jag skall även påbörja planteringar runt om placet...

Jag kommer även att möblera och piffa på ett annat sätt..jag gillar ju förändringar :)


En av alla rosor...känner nästan doften..

Ikväll blir det att packa för jag och yngsta dottern skall till Sardinien på en "mamma dotter semester"..skall bli sååå härligt!!

Ha det gott alla!!

KRAM SANNE

16 kommentarer:

Änglarna finns sa...

Så underbart, med en resa..och dessutom med dottern!!
Ha en härlig resa..njut och bara ha det gott!!
Kram Annika

Elzie sa...

Vad kul att höra av dig. Och ditt rosenplace kommer att bli ändå bättre, hur nu det ska vara möjligt?!
Det lät inte dumt med mamma/dotter semester. Hoppas ni får det riktigt kul. Skulle aldrig få med mig min dotter upp i ett plan, så det är uteslutet här, haha.
Kram Elzie

Hanna sa...

Så otroligt fint.
Hoppas att det snart ordnar sig med datorn.
kram
Hanna

Sofia sa...

Ja du, rosor kan man inte ha för många!!!
Hoppas att ni får en härlig resa...
Och JA, hönsen blir nog kvar....
Stor Kram
Sofia

ETT RÖTT MONOGRAM sa...

Datorer som krånglar är pest, men vi tittar så gärna på dina bilder från förra året. Så skönt med en resa, och nu när det är så grått väder här.
Ha en toppenresa
Kramar
AnnaMaria

Tinas bo sa...

Vad härligt med semester!!!
Ha det sååå underbart!!

Och din trädgård ser underbar ut och kommer att se lika underbar i år!!

Ha en härlig resa!
Kramis Tina

Black Iris sa...

Åhh, så härligt med en mamma- dotter-semester.. Sardinien låter lockande.. Jag har själv varit på Sicilien några gånger och det är såå fint..
Ha det så gott på er resa

Kram Maidi

hönapöna sa...

wow... det ser helt underbart ut! Nu längtar man till ros-säsongen!

Spets och Silver sa...

Vilken härlig intensiv färg rosen har. Tror säkert den doftar underbart.

Ha en jättetrevlig resa och var rädda om er!

Kram
Nette

Rosa i huset i vitt sa...

Ha en härlig resa och hoppas krånglet löser sig snart.
Ser ljuvligt ut med rosorna
Kram Rosa

mittlantliga sa...

Ditt rosenplace är ju supermysigt!
Så vackert med rosorna!!!!!

Mysigt med lite semester :)

Ha det riktigt kul du och din dotter!

Kramar
Heléne

Rita sa...

Oh Sanne,
your garden looks beautiful and your roses are amazing.
rita

Home Bohemia sa...

Vilken fin hörna i din trädgård:))Såå mysigt att åka med dottern på semester..ha det skönt!! jag tekniken är som den är...den ska ju bara fungera!!! Kram Maria

Erika sa...

Rosor är ljuvligt. Jag har bara en enda buske i min koloniträdgård, men vilken doft! Rödaste rosor och surrande humlor. Under busken sitter min lilla rundhund och bara njuter.

Hrligt att resa med barnen. Jag och yngsta dottern var i Turkiet för två år sen nu. Vilken vecka vi hade! Underbart! Kram!

vitthusmedrosaknutar.blogspot.se sa...

Vad fin ute plats du har. Mysigt med lite "tvätt" runt om. Hoppas ni har en skön resa mor och dotter.

/ Susanne

Lyckoslanten sa...

Vet du - jag missar också en massa inne hos alla eftersom tiden inte ger lov. tekniken är niemas problemas.
Hoppas att du har det gott och att sommaren har nått dig också! ♥