Bloggintresserade

tisdag 13 december 2011

Lucia


Jag önskar er alla en fridfull Luciakväll!!

10 kommentarer:

hemma hos lilla mej sa...

Ha en fin lucia kväll sötis.Fin header du har gjort.Ha det gött.Kram Rita ♥

Anonym sa...

Du får också ha en fin Lucia kväll.

Kram

Änglarna finns sa...

Detsamma till dej..vännen!!!
Kram Annika

Zinkhjärtat ♥ sa...

Hoppas att du har haft en mysig Luciatisdag:)!
Stor Kram Annelie ♥

liven sa...

En fin Luciakveld ønskes deg også Sanne :o)

Hannis sa...

Gillar godisskåpet i förra inlägget.
Även om jag ska hålla mig långt ifrån godis=))

Hoppas att du hade en mysig lucia/
Kram Hannis

Mervis smycken/Sländan sa...

Vilken fin artikel det var i Länstidningen idag! Du har så fint hemma, du inspirerar mig att pynta lite också:-) kram Mervi

Monika sa...

Hej!

Tack för gulliga kommenteren!

Hoppas du fick en fin och stämningsfull Luciadag. För mej blev det TV-lucia. Mycket fint! Men inget slår ju live! ;o)

Fint tips med godisskåp. Kanske jag skulle använda mitt flugskåp till det över julen! Tack för tipset!

Ha det fint!

Elzie sa...

Vilket fint lussetåg. Är det gamla figurer? Så fina är dom i alla fall.
Hoppas du har en bra kväll.
Kram Elzie

Anonym sa...

…....... /)
……... ( , )
….….|░░░|
……..|░░░|☆ merry _(♥)_
…..@|░░░|¸.¤“˜¨christmas.
.¨˜“¤|░░ഐ¤ª@“˜¨¨
…¨˜“გª¤.¸::¸.¤ª☆“˜¨¨happy new year.
…¤¸*¸.¤ª“˜@¨¨¨***2012****.
*♥*.