Bloggintresserade

tisdag 7 juni 2011


Måndag morgon blev snabbt till tisdag morgon..det kan vara lite förvirrande ibland med ledig måndag..så imorgon har vi plötsligt "mitt i veckan"

Det har varit härligt med långledigt..då vi har hunnit med både renoveringen av Galleriet/långgången..och att mysa och umgås med familj och vänner!

Hamnade liksom i semesterfeeling denna helg..och nu är det inte låångt kvar tills det blir långledigt!

Bland annat Lite Norsk brudspirea står för dekorationen i huset jsut nu..härligt att frossa av trädgårdens alla sorter!

Ha det gott!!





7 kommentarer:

Vikeskärs hem och vardag sa...

Spirea är fint, och kan dofta gott :)
Visst ska det bli skönt med semester snart.
Ha en fin kväll, Kram

Lyckoslanten sa...

Ser att du har gjort om här, ny header och layout. fint! Spirea är så vackert. Förstår att det var skönt med långhelg. Sommarlov är härligt att se fram emot kan jag säga. Men det är svårt att fatta ännu! ♥

Villa Carl Larsson sa...

Så sant! Det kan vara snyggt att bryta av med andra ljusa fåtöljer också. Jag får se vad jag hittar :) Men en Ektorp soffa blir det nog allt skulle jag kunna tro. Kul att du är så nöjd med din.

Ja visst har vi haft en fin långledighet. Skönt med semester för många av er snart. Inte långt kvar till midsommar heller.

Sköt om dig och snart är det fredag igen :)

Kram Josefin

hemma hos lilla mej sa...

Spirea är ju bara så himla fint och doftar gott.Fint som alltid har du gjort.Du är ju bara så himla duktig att få till det lilla extra.Ha en skön kväll rara du-Kraaam Rita ♥

Emmas vita drömmar ♥ sa...

Hej Sanne! Ljuvliga blommor. =) Jag har också fått ordentlig semester-feeling den här helgen, jobbar bara 9 dagar till sedan är det semester på riktigt!
Jo, min pion, ja... Det är bara den där enda blomman på busken som är cerise, de andra är vita, jättekonstigt! Jag tror att det kan vara en korsning av något slag och att det cerisa ibland kan slå igenom... Men det ser ändå lite läckert ut! =)
Ha en fin kväll.

kram kram

emilias gömmor... sa...

Ja, visst har det varit en härlig långledighet med ett alldeles vackert sommarväder! Vackert med spirea! Jag har fått dille på hundkex, som tur är finns det hur mycket som helst vid järnvägen!

Önskar dig en underbar dag!

Kram Mimmi

Petra-Lantlig Charm sa...

Hej Sanne!

Det är så skönt när man är ledig måndag för då känns ju veckan inte så lång, hihi! Så fint du gjort i bloggen! Snygg header bild!!

Har du glömt mig *ler*?

Ha en fin onsdag!!

Kram Petra