Bloggintresserade

söndag 30 januari 2011

ett silverfat med ett glasägg, ett udda likörglas med en roskvist...Söndagens bild!


Söndag...underbara latdag!!

En solig söndag, inget speciellt inplanerat..Jag har precis intagit en långfrukost bestående av sill, ägg och bacon...
Hela dagen ligger framför mig ...kanske lite pyssel?
kanske en shopping tur?..
kanske en låångprommenad i solen?..
kanske bara skrota omkring?

Vad jag än gör så blir det i "latets tecken"

Och att lata sig är en positivt sak..kom ihåg det!!

Jag önskar er alla en lång, härlig latdag!!

19 kommentarer:

Vikeskärs hem och vardag sa...

Vilken härlig bild!
Njut på av dagen :) Kraam

skifferhuset sa...

Låter härligt med en lat dag, det behöver man ibland, så njut av din dag! Kram Iréne

ETT RÖTT MONOGRAM sa...

Söndag är bästa latdagen, man behöver ladda upp inför nya veckan. Förutom lite loppis i em ska jag mest lata mig också.
Kramar
AnnaMaria

Vit som snö sa...

Låter lovely:) Precis som min dag. Med 2 sjuka flickor i huset blir det att uggla hemma och pyssla med småsaker som ligger o bara väntar. Härligt! Och en prommis i solen hade jag på planen alldeles snart:)
Ha en fin dag! Kram Cilla

Tankar från Trädgårdsmästarn; Hillevi sa...

Hej,
här latas det för fullt, och nu är det strax handboll!

Tänkte bara påminna dig om min utlottning av ett USBminne....
Söndagskram H.

http://stocksundgarden.blogspot.com/2011/01/i-love-bjork-utlottning.html

Norregård sa...

Åhhhhh, vad skönt det låter!!!
Här är alltid full rulle, jag fattar inte att jag alltid ska ställa till det;o) Nu är jag ju mitt i en målning igen....Men det är ju så kul när det är klart;o)

Kram Malin

Sari sa...

Ja, vilken härlig latdag vi har haft!
Fast jag har faktiskt varit lite nyttig också:
tog mig en skön rask promenad! Nu ska jag komma igång igen!
Ha det bra!
Kram Sari

Unknown sa...

Såå skönt det låter att ha en latdag. Jag har jobbat hela dagen idag men imorn...då blir det min latdag :).
Tack för din komentar hos mig, så kul när för mig nya bloggerskor ger sig till känna. Vilket fint hem du har.
Kram Ing-Britt

Hanna sa...

fin bild.
Ha en bra söndagskväll.
kram
Hanna

Zinkhjärtat ♥ sa...

Hoppas att det blev en riktigt skön latdag!

Stor Kram Annelie ♥

Bibbi sa...

Hoppas du fick en härligt lat dag i går:-)
Kramen

Hildas hem - Sofia sa...

Så fint! Att lata sig är verkligen bra. Jag borde ta mig mer tid för det. En dag som är alldeles oskriven är ju underbart - att bara göra det som faller en in :)

Ha en fin måndag!
Kram Sofia

Penseldraget sa...

Söndag är absolut den perfekta latardagen ;) tyvärr har inte min söndag varit de...massa målning har stått på schemat ;) såå vacker bild..
önskar dig en skön vecka¨
kram pia

Country Hill sa...

Fin bild ja här var det också latdag igår skönt.
Ha en fin start på veckan!
Kram Lena

Roses & Angels sa...

Lata dagar är det bästa som finns. JAG har lärt mig också att ha såna. Jasså du kunde inte hålla dig från handbollen hihi. Hoppas du haft en fin helg vännen! Har känt mig lite låg men det kanske går över. KRAM

Huset vid ån sa...

Hej vännen!
Visst måste man få lata sig....
Hoppas att du fick en sköön dag!
Dina bilder blir jag verkligen glad av....

Hoppas att du får en fin vecka!
Kraam Therese

LOPPISLIV sa...

Vilken härlig söndag du hade. Visst är det härligt att lata sig och ta dagen lite som den kommer, en ledig dag när den är som bäst :-))Hoppas veckan blir lika fin. Stor kram Paula

Cc sa...

Superfint stileber och det där med att lata sig lät bra. Här latar jag mig massor nu för tiden ; ) Kram

Vita små hjärtan sa...

Hej Vännen.
Det lät som en underbar söndag vilket du än valde att göra! Fina bilder.
Kram Agnetha