Bloggintresserade

tisdag 26 oktober 2010


....loppan fortsätter sin jakt efter de perfekta fynden...
och i lördags fann jag lite godbitar..
plåtburken ... är lite svag för slitna burkar med patina.. fina till kakor eller att sätta en blomma i..
silverskålar på fat använder jag som underdel till mina "hemmagjorda" keramikskålar..och de kan man aldrig få för många av...

Ett vitt fat ifrån Gustavsberg med ett silverhandtag på..bjuder på annat än kakor nu..men det kommer bilder på det en annan dag ;)

Det har varit spännande att få ta del av allas förvaringsidéer idag.. Kul idé med Inspirationsfabriken tycker jag!!



Ha det bäst !!!

6 kommentarer:

pysseltanten sa...

Halloj där mitt i natten...;))
Jag gillar oxå burkar...men tyvärr har jag sååå himla dåligt med plats...får nog flytta till större känns det som...hihi...
Såg att du plockat fram ljusstaken...ååh..man börjar längta så smått nu...har börjat glutta lite i julmagasinen...GALEN e man väl...hihi..
Kraaamizar Git

(eddas) sa...

Massse fint her ja..
ha en fin dag
eddaKlemmer

Penseldraget sa...

Åhh vilken vacker burk, älskar att pynta med såna och så ´bra till förvaring oxo =)
kram pia

Country Hill sa...

Ser att Du varit i fyndtagen igen riktigt fina saker.
Ha det gott!
Kram Lena

Marie - Systrarna sa...

Hallå Sanne! Ja du loppar du, så mysigt. Vi ska till Hälsingland i helgen, och där finns favorit-Kupan! Brukar alltid hitta fynd där. Får bli en sväng in dit på lördag fm. Så kanske kommer det ett loppisinlägg även från Systrarna snart... ;-) Ska även passa på att fota lite inne i stugan, där är det äkta shabby ska jag säga! Har nog inte visat bilder där ifrån ännu på bloggen, men det kommer!
Ta nu hand om dej och gör något mikrosemesteraktigt, typ bubbla lite i trädgården... Stor kraaam!/Marie

Unknown sa...

Härliga fynd och alltid lika vackert hos dig:)
Charlotta