Bloggintresserade

onsdag 11 augusti 2010


Handvirkat överkast!

Hallojsan!
Idag vill jag visa mitt senaste loppisfynd..Och gissa om jag spratt till då det äntligen fanns där framför mig!

jag har länge tittat efter ett stort handvirkat överkast till vår säng..men alla jag hittat har varit antingen för grova, för gula eller för dyra..
men nu fanns det!!
Så tunt garn och så välvirkat att 300kr nästan känns som ett rån..
jisses vilken kvinna..eller man ;)..som har haft tålamodet att genomföra detta enorma projekt!

Här hänger det och torkar efter tvätten..

Glad? bara förnamnet!
Nej, mina vänner nu åker jag på Kick-off..ska bli kul att träffa hela
gänget igen


Ha en underbar onsdagskväll!!!

18 kommentarer:

Lena Celine sa...

Så heldig du har vært, som har funnet et slikt vakkert håndtverk.

Klemmer fra Lena

Country Hill sa...

Hej Sanne! Förstår att det är jobbdags igen men en kickoff är väl bra att börja med.
Härligt överkast!
Ha en fin dag!
Kram Lena

Vår sekelskiftes-dröm sa...

Vad fint virkat överkast.
Ha så kul på kickoffen!
Kram Anette

ETT RÖTT MONOGRAM sa...

Där du Sanne har du gjort ett fynd, vilket pris! Och det var så vitt och fräscht, kommer och bli fint ihop med vikskärmen. Ha så kul på kick-offen.
Kramar
AnnaMaria

Livet på Berget sa...

Jag säger bara oj oj oj vilket fynd! Grattis!
Ha så kul!
Kram
/Sara

STENLYCKA sa...

Oj, vilken lycka att hitta ett så vackert och stort överkast.Priset var också helt underbart billigt. Jag har också trånat efter något sådan men har bara hittat ett litet och det tror jag att jag betalade 300 kr för.
Ha det så trevligt på kick-offen!
Kram Raina

Lilla Blanka sa...

Hej goa Sanne!

Wow vilket fynd! Otroligt vackert överkast :)

Förlåt att jag varit minst sagt dålig på att kommentera den senaste tiden (=länge!), men jag kikar in och hänger med ändå. Skall försöka bättra mig...

Kram du fina!
Mia

Roses & Angels sa...

Det var ett så vackert överkast du fyndat. Det är nåt speciellt med handvirkade såna. Tänk vilket jobb det är bakom den! Å så fint det blir när man kan! Kram

Cc sa...

Vilken lycka och ett fynd. Grattis. Kram

Norregård sa...

Lovely!! Lyckliga du, jag brukar oxå hålla utkik efter ett!!

Kram Malin

Vitt hus med svarta knutar sa...

Vilket underbart överkast! Snygg header du har=)

Ha det så kul på kick-off, vi har vår nästa vecka.

Kram,
Regina

Skogslyckan sa...

Kommer passa som en smäck i ditt ljusa sovrum. Jättefint och billigt, bra kombination. Ha så kul på kick offen!
Kramar Pia

Luiza sa...

Åååh vilket överkast du hittat!!!!!
Heeelt underbart!!!
Förstår att du är glad för det!!

Ha en underbar torsdag!!

Kram/
Luiza

Huset på kullen sa...

Vad fiint! Det hade jag inte tackat nej til =)

Ha en bra kväll! Kram Linda

lottens vita och gröna sa...

ohhh sanne, lyllo dig!!! det var verkligen vackert! hoppas kickoffen blir superduper, varmkram lotten

Country Hill sa...

Hej där! Ja jag har en butik, mest gammalt men en del nytt också. Och Formex är en fackmässa för branschfolk. Så det blir en dag till där med inköp och inspiration, hoppas även träffa några bloggvänner bl.a. den härliga Lotten.
Ha en fin helg!
Kram Lena

Hanna sa...

Vilket vackert arbete.
Ha en bra helg.
Kram
Hanna

Anonym sa...

I have a large tree in my backyard and oftentimes,
there will be over a dozen doves sitting in that tree at one time.
Like morphine, they reduce pain and induce feelings of pleasure, but without the dangerous side effects.
" The farmer took the baby eagle and placed it with his chickens.