Bloggintresserade

fredag 12 februari 2010


Idag har jag varit på en minnesgudstjänst och tagit farväl av en nära släkting...
Vi har inte setts så mycket de senaste åren men så mycket minnen som spelas upp i huvudet på en..stunder då man blev omhändertagen... en stor del av mitt liv..
R.I.P kära faster!

När jag kom hem
väntade ett paket i brevlådan..
Det kom ifrån goa Isabelle med bloggen Chabbycharm :)..
Jag hade vunnit i en tävling, för ett antal månader sedan och jag hade glömt bort det :)
Tack det kunde inte ha kommit mer lägligt!!

Ha en riktigt mysig fredagskväll och var rädda om Er!!
Kram Sanne!

16 kommentarer:

Marie Louise sa...

Alltid vemodet att ta farväl, man får så många tankar som går tillbaka lite i tiden!
Ha en bra helg! Kram Marie..

sylvia sa...

ja alltid trist med sånne stunder,men en har minnene
godt du fikk en oppmuntring i posten
ha en fin fredag,
klem fra sylvia

hemma hos lilla mej sa...

Oj alltid jobbigt att ta farväl.Poppar ju upp så mycket minnen.Tur det kom ett paket lite tröst.Ha en mysig fredag så gott du bara kan....Varmkram Rita ♥

ETT RÖTT MONOGRAM sa...

Även om man inte setts så jätteofta blir man ju lika berörd, förstår att du är ledsen nu. Ett litet paket får tankarna åt annat håll, det var söta saker du vann.
Ha en bra helg och Valentindag.
Hjärtekram
AnnaMaria

Dessie sa...

Oj va jobbigt. Men det är ju en del av livet som allt annat. Härligt med små överraskningar ibland. Hoppas att du kan njuta av helgen iallafall.
Kram Dessie

STENLYCKA sa...

Alltid jobbig med avsked. Var väl trevligt att komma hem och få en så fin present.
Ha nu en bra kväll och en skön Alla Hjärtans dag!
Kram

fröken knopp sa...

God fredagskväll Sanne...

Alltid lika jobbigt med avsked..men det är ju så livet är tyvär...

Vilken tur att du fick lite uppiggning när du kom hem i alla fall..

Hoppas att du får en härlig fredags kväll..Här står maten i ugnen o rödvinsglasen framdukade..så skönt efter en intensiv dag..:)

Varma Kramar Elin

Norregård sa...

Sånt är alltid Jobbigt!
Ha en mysig helg nu!

Kram Kram Malin

Livet på Berget sa...

Hej
Så trist att din faster gått bort.
Fint innehåll i paketet, det kom som du säger lägligt!
Ha en skön kväll!
Kram
/Sara

Sussi sa...

Så jobbigt med avsked, dock tyvärr livets gång.
Men det gör ju inte saken lättare då man är mitt upp i det. Förstår att du är ledsen.
Så fina vinster du fått =)
Sköt om sig, kram Sussi

Bibbi sa...

Hej söta!
Alltid jobbigt att ta ett slutgiltigt farväl. Kommer så många minnen coh känslor fram. På sätt och vis kan jag tycka det är positivt, åtminstonde när det är en äldre människa som haft ett fint liv, man minns så mycket trevligt och hedrar på så vis den avlidne. Har kommit på mig själv att sitta och le stort en gång. En underbar gammelfaster som gått bort och jag mindes plötsligt i all gråt en så rolig händelse. Det är ju med glädje jag faktiskt minns henne.

Underbara gåvor du fått. Korset ser verkligen läckert ut. Kul med bortglömd vinst. Blir som dubbelglädje:)

Hoppas du får en fin helg
Kram Bibbi

Hannis sa...

Hej Vännen!
Det är skönt när man har dom där bra minnena att plocka fram när någon går vidare.
Blir lite lättare då på något sätt.

Fnissar lite här...
Hur lyckades du glömma bort vinsten??
Själv står jag nästan och hoppar bredvid lådan när jag väntar paket=))

Kram Hannis

Unknown sa...

Hej!
Tack detsamma! Fina vinster. Jag vinner aldrig något, vore kul någon gång...
Ha en fin helg Kram Anna

Anonym sa...

Hejsan!
Alltid jobbigt att ta farväl.
Väldigt fin vinst, tänk att du hade glömt det!
Ha en underbar lördag!
Kram Bodil.

Hanna sa...

Grattis till vinsten.
ha en bra lördag.
Kram
Hanna

Luiza sa...

Hej , Sanne!

Vad tråkigt att höra om din faster.
Jag förstår precis vad du menar, med alla minnen som spelas upp för en...oberoende hur ofta eller sällan man umgås, har man oftast minnen som man tänker på med värme.
Jag hoppas att du snart mår bra igen.

Vilken tur att du fick din vinst i dagarna. Det kunde inte kommit mer lägligt. Allt har en mening.

Ha en underbar söndag.

Varma kramen/
Luiza