Bloggintresserade

tisdag 27 oktober 2009

Jag har fått en utmaning ifrån goa AnnaMaria "Ett rött monogram"

Utmana 5 personer och berätta det för dem samt personen som
utmanat dig. Varje svar måste börja med första bokstaven i ditt namn.
Alla svar måste vara riktiga, hitta
inte på ord. Om personen som utmanade dig har ett namn som
börjar med samma bokstav som ditt, får du inte ge samma
svar som han/hon gjort. Du får heller inte skriva samma svar 2 ggr.
eller skriva ditt namn som svar (förutom fråga 1)

1. Vad heter du: Sanne (Susanne)
2.Ett ord på 4 bokstäver: Sola
3. Flicknamn: Sabina
4. Pojknamn:Svante
5. Yrke:Stilpolis
6. Färg: Svart
7. Klädesplagg: Schal
8. Mat: Sushi
9. Sak i badrummet: Spegel
10. Plats/Stad:Storforsen
11. En orsak att vara sen: Snoozat
12. Något man skriker:Shit!!
13. Film: Sällskapsresan
14. Något man dricker: Southern Comfort
15. Band: Scorpions
16. Djur: Snigel
17. Gatunamn: Storgatan
18. Bil: Seat
19. Sång: Satisfaction

Jag skickar vidare till:
Åsa(Åsas Blåbär och mjölk),
Sara ( Livet på berget),

Cattie(Fröjder i livet),
Elin (Fröken knopp)

Anna-Lena (Drömmar av Silver)

Om ni vill såklart... :)

Bästa kramisar ifrån Sanne!!

13 kommentarer:

Anna-Lena sa...

Bugar och bockar! Det är klart att jag hakar på! Sånt här är alltid kul!

Kram Anna-Lena♥

Mjölk, Puder & Aska sa...

Hej vännen,
Såg att du vart inne hos mig och kollat, man blir sååååå glad, förlåt att jag var seg att svara men har inte prioriterat mitt bloggande alls, ska skärpa mig.
Fin blogg har du, jag hakar på den såklart
Kramar Anna

hemma hos lilla mej sa...

Vilken mysig utmaning.jag har oxå fått en av Björnar och praliner.Ha en skön kväll och en underbar onsdag Stora Kramizen ~~~~~~RITA~~~~~.

Millas hem sa...

Haha!=) Här har du en till som är duktig på att snooza...länge!


Kram camilla

Elin sa...

Vilken rolig utmaning... Den var ny och har jag inte sett tidigare... gillade den för att den inte var så utlämnande utan bara kul...

Önskar dig en underbar fortsättning på veckan...
Många kramar
Elin

ETT RÖTT MONOGRAM sa...

Godmorgon. Du har gjort en bra lista, så kul och se vad alla hittar på. Imorse skulle jag gärna snoozat, men det blir tidig tur till jobbet idag. Ha det gott vännen.
Kramar
AnnaMaria

Roses & Angels sa...

Hej! hahha ja har man inte jobb så skaffar man sig det men det här är kul som du skriver. Åh så mysigt med ledighet det behövs också för att samla nya krafter. Skärholmen herregud där har inte jag varit på jätte länge! DET skulle ju vara nåt nån dag! Där kan man hitta massor. Och ja myrorna är ju där också! WOW hoppas du hittar nåt fint. Ha en fin dag kram

Livet på Berget sa...

Haha, jag antar utmaningen. Det blir dagens inlägg:). Så kul!
Mini har varit hos sin pappa, men nu är hon hemma igen.
Må gott!
Kram
/Sara

Cc sa...

JAg har fått samma utmaning men jag klarar inte av den C var ju inte en lätt bokstav. KRam

lottens vita och gröna sa...

hihi sanne du är väl för rolig du, kul utmaning!
ha det gott, varmkram lotten

Sari sa...

Hejsan!
Den utmaningen har jag också fått.
Kul att läsa vad du kommit på för svar på bokstaven S!
Ha det bra! /Sari

Shabbycharm sa...

hejsan.
fikk samma utmanning av anna maria. jätteroligt=)
men svaren mina ble bara så där ;=)
KLEM BELLA

ingmarijacobsen@live.se sa...

Såg att du också fått utmaningen....Jag går bet på den!Hittar ingen bil på I.
Nu ska jag kika vidare o se på allt det trevliga du bloggat om!

Ha det alldeles underbart!