Bloggintresserade

lördag 1 augusti 2009


Oj,oj,oj vad det är mycket att göra bara för att man tagit ledigt en vecka...det känns som om jag springer omkring som en yr höna och bara påbörjar en massa..i med tvätt, riv upp lite rent på sängen..vattna torra blommor ute..sucka över det höga gräset..plockar in lite hallon.. ändra o.....

Nej nu får maken ta o komma hem ifrån sin fotbollsmatch så han kan stoppa mig..Det e han bra på.;) "En sak i taget hjärtat" är hans motto!! och det är ju så bra, bara svårt att följa för en sån som jag.."villinteväntamednågotperson" !!punkt slut.. Mitt i all röra börjar jag förstås att pynta om lite.. Vad annars.. haha Ändrade om lite på ett avlastningsbord.. Köpte en rostig fårsax och en fiskgryta i beckplåt på min resa..De får stå här så länge..saxen skall nog ut till planteringsbordet sen i alla fall...tror jag... Nej nu måste jag rusa vidare!!

Må så gott!!
Kramis Sanne

Inga kommentarer: