Bloggintresserade

onsdag 12 augusti 2009

























Hej på er!

Har lyckats kravla mig upp ur sängen en stund..snörvel..ligger sjuk i influensan :( och har fruktansvärt ont i huvudet...


Dagens ljuspunkt var att jag fick mina kuddfodral i brevlådan. Jag blev helt enkelt tvungen att prova dem på en gång..hihi
Den ena la jag i en fåtölj tillsammans med en skir pläd och den andra hängde jag upp på väggen i hallen ovanför ett litet bord...
Dax att krypa i kojs igen...
Må så gott mina vänner!!

Kramis Sanne

2 kommentarer:

hemma hos lilla mej sa...

Hejsan vännen!!!!!!Är du sjuk din stackare .Vad jobbigt.Då får du krya på dej.Vilka himla läckra kuddfodral.Kanon snygga.Ha det så bra och krya på dej kramizar ~~~~RITA~~~~~.

Hannis sa...

Dom är fina dom där!
Men dom verkar ta slut snabbt!

Men krya på dig!
Jobbigt att vara sjuk,hoppas att det går över snabbt!

Kram Hannis